  • 41. Data: 2013-08-27 23:20:10
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Aug 2013, Pawel O'Pajak wrote:

    > Powitanko,

    > Z bardzo prostego powodu. Wszystkie partie (no moze poza NP) traktuja
    > posiadaczy samochodow, czyli wiekszosc, jak dojne krowy. Partia, ktora
    > zaproponuje cos innego ma szanse sie przebic

    ZAPROPONUJE.
    Zaś poprzednik pytał skąd teza że DOTRZYMAJĄ danych obietnic.
    Groźna następnych wyborów na razi nie działa, bo w ogóle nie
    byłoby pytań :)

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2013-08-28 00:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ależ proszę bardzo, jeden złom na szrot i kupić inny, bardziej sprawny,
    > często nowszy, bo to z reguły powiązane.
    > Zawsze to wyeliminuje część szrotów.

    Ale postawiony problem to:
    "zbyt duza ilosc samochodów."
    wiec jezeli ktos da szrot na złom a kupi coś nowszego to liczby samochodów
    nie zmieni. bo ten nowsze zapenwe tez sprowadzi z zagranicy.

    A tak poza tym, to mam wrażenie, ze demonizujesz starsze samochody.
    ciekawe byłyby statystyki w tym temacie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 43. Data: 2013-08-28 00:02:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Aug 2013 22:00:32 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > A tak poza tym, to mam wrażenie, ze demonizujesz starsze samochody.
    > ciekawe byłyby statystyki w tym temacie.

    kiavalino nie demonizuje. On WIE!

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2013-08-28 00:25:03
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Groźna następnych wyborów na razi nie działa,

    Nie dziala w wypadku obecnych partii parlamentarnych. Sztuczny konflikt
    miedzy nimi sluzy wylacznie podtrzymaniu zainteresowania tymi partiami i
    rozpala emocje. Nikt nie dyskutuje o wizji Polski, tylko jedni strasza
    PiSem, wiec sa za PO, drudzy odwrotnie. Przy takim zawlaszczeniu sceny
    politycznej nie ma miejsca na jakakolwiek inicjatywe i funkcjonowanie
    partii lewicowej, czy bardziej lewicowej.
    Za to partia, ktora ma w dupie lewicowosc, czy inna -owosc, a zajmuje
    sie wylacznie sprawami kilkunastu milionow wlascicieli aut jest w stanie
    ten duopol przelamac, a istniec bedzie tak dlugo, jak dlugo bedzie sie
    (tym) roznic od wspomnianych wyzej partii. Nikt nie zaglosuje na kopie
    PO, czy PiS, jesli ma mozliwosc zaglosowac na oryginal. W przypadku
    partii kierowcow grozba przegranej w nastepnych wyborach jest wiec
    realna jak w zadnej innej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 45. Data: 2013-08-28 05:26:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pawel O'Pajak wrote:
> [...]
    > oryginal. W przypadku partii kierowcow grozba przegranej w nastepnych
    > wyborach jest wiec realna jak w zadnej innej.

    ile ty masz lat? 10 12? bo twoja naiwność jest na takim poziomie

  • 46. Data: 2013-08-28 05:28:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:

    > Zagraża.
    > I zdanie na ten temat kapeluszników, polucjantów oraz złomiarzy
    > kompletnie mnie nie interesuje.

    zdanie pirata drogowe nie interesuje większości pozostałych obywateli...

  • 47. Data: 2013-08-28 09:19:40
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-27 18:42, J.F pisze:

    > I nie ma w tym nic zlego, tylko dac zajecie przy budowie i remontach
    > drog :-)

    Hitler odbudowę Niemiec zaczął o budowania autostrad. W ciągu kilku lat
    Niemcy z jednego z najbiedniejszych krajów Europu stały się potęgą,
    która kontrolowała całą Europę. Na osiągnięcie tego samego obecnie.,
    Niemcy potrzebowali 60 lat.

    > Tylko moze trudno pogodzic tanie samochody z przejezdnymi drogami w
    > miescie :-)

    Bo trzeba zanalizować problem korków w mieście bez schematyzmu i
    zrzucania wszystkiego na kierowców i ciasną zabudowę.
    Na początek proponuje się zastanowić nad zagadnieniem: Dlaczego tylu
    kierowców musi przyjechać do centrum miasta w godzinach urzędowania?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 48. Data: 2013-08-28 09:21:50
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-08-27 14:32, Marek Dyjor pisze:

    > partia popierałą by swoich członków z załatwianiu sobie dobrych posad a
    > potem dostawaniu się do Europarlamentu.

    Uważasz, że ci, którzy teraz tam się dostają są lepsi?

  • 49. Data: 2013-08-28 09:27:09
    Od: WW <w...@v...pl>

    > ZAPROPONUJE.
    > Zaś poprzednik pytał skąd teza że DOTRZYMAJĄ danych obietnic.

    To prawda.
    Wszak SN w swoim wyroku potwierdził, że złamanie obietnic wyborczych,
    czyli mówiąc wprost - okłamanie wyborców, nie jest niczym złym, nagannym
    ani też karalnym a więc jest wartością pozytywną, normą..
    Sadze jednak, że można znaleźć sposób, aby dany poseł dotrzymał słowa.
    Ale to już chyba temat na inną grupę.

  • 50. Data: 2013-08-28 10:10:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Aug 2013 09:19:40 +0200 osobnik zwany WW napisał:

> [...]
    > Niemcy z jednego z najbiedniejszych krajów Europu stały się potęgą,
    > która kontrolowała całą Europę. Na osiągnięcie tego samego obecnie.,

    budowa autostrad miała wówczas dwa podłoża. Militarne i społeczne.
    Podnoszenie kraju po kryzysie za cenę zaciągania niespłacalnych długów.
    Dlatego konieczna była wojna by skądś wziąć kasę na to co robiono. Jakoś
    miłosnicy zapominają, że Hitler zrobił też numer powtórzony potem prze
    komuchów w PRL: przedpłaty na samochody, z których budowano sprzęt dla
    wojska a przedłacający mogli sobie "swoje" obejrzeć na paradach
    wojskowych. Pomijając już to, że obecnie nie buduje się autostrad łopatami
    i niewykwalifikowamni robotnicy nie sa potrzebni.