  • 1. Data: 2017-04-04 11:57:59
    Temat: Będzie sobie można wirtualnie pomacać auto przed kupnem
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Fajna sprawa, tylko jak to będzie w rzeczywistości wyglądać? Czy to
    tylko obraz 360 stopni? Czy jakieś inne patenty? Ale pomysł ciekawy...

    http://tinyurl.com/ll7ngpu

    T.

  • 2. Data: 2017-04-04 13:06:49
    Od: p...@g...com

    No rewelacyjny

    Łatwo sobie wyobrazić, że ktoś, kto chce kupić SUV-a, mógłby wziąć samochód na jazdę
    próbną po pustynnych wydmach bez wychodzenia z domu."

    SUV i pustynne wydmy ? Kogoś rozum opuścił ?

    Wirtualna rzeczywistość może nawet pozwolić klientom na doświadczenie unikalnego
    zapachu nowego samochodu, którego jeszcze nie widzieli na oczy w rzeczywistym
    świecie.

    Doświadczyłem zapachu skody citygo zamkniętej na targach w upalny dzień ten smród
    plastiku tak niezapomniany :-)

  • 3. Data: 2017-04-04 23:52:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 4 Apr 2017 11:57:59 +0200, T. napisał(a):

    > Fajna sprawa, tylko jak to będzie w rzeczywistości wyglądać? Czy to
    > tylko obraz 360 stopni? Czy jakieś inne patenty? Ale pomysł ciekawy...
    >
    > http://tinyurl.com/ll7ngpu

    Tak samo ciekawy jak folder ze zdjęciami samochodu do pooglądania przed
    zakupem ;)