  • 21. Data: 2014-12-08 15:34:06
    Temat: Re: Parking dla niepełnosprawnego - zmiany?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    > Wystarczyłoby, żeby do stawania na kopercie uprawniała tylko
    > niepełnosprawność ruchowa i już.

    Jasne. Dowożeni niewidomi niech przechodzą przez parking, pomiędzy
    jadącymi samochodami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-12-08 15:36:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    [...]

    > te zmiany w dalszym ciągu są kulawe. Ciągle liczy się papier a nie
    > logika. Papier jest wystawiany na samochód a nie na człowieka.

    Nie każdy niepełnosprawny ma/może mieć prawo jazdy.

    > Człowieka od razu rozpoznasz gdy jest niedysponowany ruchowo

    Nie zawsze.

    > - nie potrzeba żadnych kwitów. Kwity są dla urzędników i ich
    > ciepłych posadek.

    Zazdroszczę zdrowia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2014-12-08 15:44:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

    > te zmiany w dalszym ciągu są kulawe. Ciągle liczy się papier a nie
    > logika. Papier jest wystawiany na samochód a nie na człowieka.

    papier wyatwiany jest na człowieka. Od wielu już lat

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-12-08 15:44:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
    Dnia Mon, 08 Dec 2014 13:35:19 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    >kulach i mandat po uważaniu plus zwyżka za markę samochodu i krawat.
    >jak się nie podoba to do sądu udowadniać kalectwo uzasadniające

    I mialbys zaraz protesty, ze ktos po niesprawna matke podjechal, a
    bezduszny straznik w d* ma oficjalny dokument, poczekac 5 minut tez
    nie chce, tylko kaze sie bujac po sadach :-)

    J.

  • 25. Data: 2014-12-08 15:47:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości

    >Nie ma znaczenia czy chodzi o kulach, jezdzi na wozku czy nie. Moze
    >nawet biegac ale jesli ma decyzje komisji i wpis w legitymacji czy
    >inny papier poswiadczajacy bo np. jest głuchy to pan straszak czy
    >inny policjant moze go w pompke cmoknac

    To jest chyba dla osob uszkodznym "narzadem ruchu" i gluchy nie
    dostanie karty.

    Ale ... ja mam np operacje kolana, a papierka nie dostane. Bo najpierw
    musze miec 6 miesiecy zwolnienia.
    A za 3 miesiace bede sprawny ..

    Tak czy inaczej - akcja jest po to, aby karty zweryfikowac..

    J.

  • 26. Data: 2014-12-08 15:52:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-08 15:44, masti pisze:

    > papier wyatwiany jest na człowieka. Od wielu już lat

    Gdyby była to prawda to już dawno "służby" miałyby narzędzie do
    ukrócenia nadużywania tego papieru.

    Tymczasem wciąż widzi się młodych jurnych "wnuczków" parkujących
    bezkarnie na miejscach dla inwalidów bo SAMOCHÓD ma tabliczkę, że służy
    niepełnosprawnemu. I podobno nie można ich ukarać...

    --
    MN

  • 27. Data: 2014-12-08 15:55:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > To przejaw nadmiernej regulacji prawnej. Nasze
    > prawo koniecznie trzeba odchudzić.

    Bo Korwin tak powiedział? Znasz system prawny, który jest uczciwy i
    skuteczny bez używania papierków?

  • 28. Data: 2014-12-08 16:09:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 15:55:45 +0100, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Bo Korwin tak powiedział? Znasz system prawny, który jest uczciwy i
    > skuteczny bez używania papierków?

    Kto to jest Korwin? A co do systemów prawnych to istnieje złoty środek
    który ewidentnie żeśmy przeskoczyli w zapale legislacji wszystkiego.
    Jest to jasne nawet w kręgach politycznych, tylko jakoś trudne do
    naprawienia, bo nawet ci co chcieli to g... zrobili. Stajnia Augiasza,
    Herkulesa nam trzeba :)
    --
    Jacek

  • 29. Data: 2014-12-08 16:42:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

> [...]
    > bezkarnie na miejscach dla inwalidów bo SAMOCHÓD ma tabliczkę, że służy
    > niepełnosprawnemu. I podobno nie można ich ukarać...

    Można. Karta jest ważna tylko przy przewozie niepełnosprawnego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-12-08 16:44:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Można. Karta jest ważna tylko przy przewozie niepełnosprawnego.

    Możesz podrzucić jakiś przepis, który to potwierdza?
    Znam kilku cwaniaczków, którym chętnie utrę nosa.

    --
    MN