  • 11. Data: 2014-12-08 14:58:42
    Temat: Re: Parking dla niepełnosprawnego - zmiany?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    fifak wrote:

    > a co ty z księżyca?
    >
    > a całe stada rencistów? z porobionymi papierami, siedzą i chleją renta w
    > rentę
    >
    > więc kto się przejmuje jakimś parkującym na "niepewną kartę"
    > podobno jest wydanych 600tys kart parkingowych inwalidów
    > wg obliczeń obecnie jest 200tys uprawnionych
    >
    > dlatego są zmiany

    Ale ja przeciwko tym zmianom nie protestuję. Najwyżej się pytam,
    dlaczego dopiero teraz.

  • 12. Data: 2014-12-08 15:01:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Rozumiem, że we wszystkich tych przypadkach zgłosiłeś przestępstwo
    > poświadczenia nieprawdy przez urzędników?

    Nie, bo nie mam żadnej pewności, że plakietka została wydana niezgodnie
    z przepisami. Po prostu obecne przepisy są takie, że człowiek
    posiadający jakąś niesprawność typu astma, może parkować na kopercie.
    Dlatego jestem zdania, że zmiana przepisów w takim kierunku, żeby
    koperta była dla tych co na wózku inwalidzkim, o kulach itp., ale
    niekoniecznie dla uczulonych na pyłki kwiatu lipy.

  • 13. Data: 2014-12-08 15:04:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Nie, bo nie mam żadnej pewności, że plakietka została wydana niezgodnie
    > z przepisami. Po prostu obecne przepisy są takie, że człowiek
    > posiadający jakąś niesprawność typu astma, może parkować na kopercie.

    nie może. może każdy kto ma kartę ale dostać ją powinien tylko ten z
    niepełnosprawnością ruchową

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-12-08 15:05:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > No. A wystarczyło by oko straszaka miejskiego że gość nie chodzi o
    > kulach i mandat po uważaniu plus zwyżka za markę samochodu i krawat. A
    > jak się nie podoba to do sądu udowadniać kalectwo uzasadniające
    > zajmowanie cennego miejsca w centrum.

    Wystarczyłoby, żeby do stawania na kopercie uprawniała tylko
    niepełnosprawność ruchowa i już.

  • 15. Data: 2014-12-08 15:19:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-08 15:04, masti pisze:

    > nie może. może każdy kto ma kartę ale dostać ją powinien tylko ten z
    > niepełnosprawnością ruchową

    Oprócz kart powinna działać też logika: gdy pasażer chodzi o kulach to
    nie powinien w ogóle potrzebować głupiej karty.

    Tymczasem procedura jest tak bezsensownie uciążliwa, że zdążą
    człowiekowi zdjąć gips a zezwolenia nie dostaniesz.

    --
    MN

  • 16. Data: 2014-12-08 15:20:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-08 14:58, Poldek pisze:

    > Ale ja przeciwko tym zmianom nie protestuję. Najwyżej się pytam,
    > dlaczego dopiero teraz.

    te zmiany w dalszym ciągu są kulawe. Ciągle liczy się papier a nie
    logika. Papier jest wystawiany na samochód a nie na człowieka. Człowieka
    od razu rozpoznasz gdy jest niedysponowany ruchowo - nie potrzeba
    żadnych kwitów. Kwity są dla urzędników i ich ciepłych posadek.

    --
    MN

  • 17. Data: 2014-12-08 15:23:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Dec 2014 15:05:19 +0100, Poldek napisał(a):

    > Wystarczyłoby, żeby do stawania na kopercie uprawniała tylko
    > niepełnosprawność ruchowa i już.

    Jasne. Ale żeby to nie wymagało posiadania papierka tylko nieposiadania
    nogi.
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2014-12-08 15:27:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

> [...]
    >
    > Tymczasem procedura jest tak bezsensownie uciążliwa, że zdążą
    > człowiekowi zdjąć gips a zezwolenia nie dostaniesz.

    to fakt. w Warszawie komisja jest w starej kamienicy na 2 piętrze bez
    windy. A niepełnosprawny musi się stawić osobiści bo urzędnicy przecież
    w orzeczenie lekarskie nie uwierzą

  • 19. Data: 2014-12-08 15:28:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Poldek wrote:

    > Wystarczyłoby, żeby do stawania na kopercie uprawniała tylko
    > niepełnosprawność ruchowa i już.

    i tego, żeby strasznik czekał az po paru godzinach pojawi sie
    kierujący/pasażer, żeby potwierdzić, że naprawdę mógł stać.

  • 20. Data: 2014-12-08 15:33:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    > Nie, bo nie mam żadnej pewności, że plakietka została wydana niezgodnie
    > z przepisami. Po prostu obecne przepisy są takie, że człowiek
    > posiadający jakąś niesprawność typu astma, może parkować na kopercie.

    Nieprawda. Już od długiego czasu tak nie jest.

    > Dlatego jestem zdania, że zmiana przepisów w takim kierunku, żeby
    > koperta była dla tych co na wózku inwalidzkim, o kulach itp., ale
    > niekoniecznie dla uczulonych na pyłki kwiatu lipy.

    Nie każdy problem z narządami ruchu wymaga wózka lub kul. Poczytaj o
    chromaniu przestankowym.

    --
    Best regards,
    RoMan