  • Data: 2009-12-07 10:04:56
    Temat: Pare cytatow
    Od: "Polon" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taki maly quiz.

    Dwa pytania.

    1. Kto napisal te slowa?

    "I zastanawiam się, skąd na tę grupę przywiało tylu debili? Myślałem,
    że większość ich siedzi na syfrowej :-) Trzynastoletnie, pryszczate
    szczeniaki, z niepofałdowanym mózgiem, tabula rasa, odporni nie tylko
    na wiedzę, ale także nie dopuszczający myśli, że dla kogoś może być
    normalną umiejętnością to, co dla nich jest magią i to z kiepskiej
    książki."

    "Syfra, to syfra i na razie nic się
    nie zmieniło, mimo wejścia na rynek D3 :-> A że większość użytkowników
    syfrówek pozbyła się mózgów, to powszechnie wiadomo :-)"

    "Wiesz co, poczułem jakiś dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    klientów wśród syfrodebili?"

    2. Jaka ksiazke, nam debilom, ta osoba zechce sprzedac juz niedlugo?

    Polon