  • Data: 2009-12-07 10:49:05
    Temat: Re: Pare cytatow
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki maly quiz.
    >
    > Dwa pytania.
    >
    > 1. Kto napisal te slowa?
    >
    > "I zastanawiam się, skšd na tę grupę przywiało tylu debili? Myœlałem,
    > że większoœć ich siedzi na syfrowej :-) Trzynastoletnie, pryszczate
    > szczeniaki, z niepofałdowanym mózgiem, tabula rasa, odporni nie tylko
    > na wiedzę, ale także nie dopuszczajšcy myœli, że dla kogoœ może być
    > normalnš umiejętnoœciš to, co dla nich jest magiš i to z kiepskiej
    > ksišżki."
    >
    > "Syfra, to syfra i na razie nic się
> [...]

    Wyszedeś ze złego założenia. Jeśli chcesz zneutralizować takie zachowania bądź
    od niech mądrzejszy. Przecież nikt rozsądnie myslący nie popiera tego co
    zawarte w przytoczonych cytatach. Świadczą one głównie o ich autorze.

    W wątku o książce posłużyłeś się jedank własnym uprzedzeniem. Tak jakbyś był
    skarzony tym szambem które, Czarek z siebie wypuszczał.
    Chamstwo własnie na tym tym bazuje i z tego czerpie profit. Zwalcza się je
    albo zupełną pacyfikacją... niektóre przyapadki nie rozumieją nic poza tym.
    albo kulturą.

    Ty nie operujesz w tym momencie ani kulturą ani nie jesteś w stanie nikogo
    spacyfikować (brak zasięgu;). Siłujesz się, a to nie ma sensu... wojna
    pozycyjna.

    pozdrawiam
    marek