  • 1. Data: 2010-08-30 17:59:14
    Temat: Usuwanie czerwonych oczu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Szukam jakiegoś kombajnu do usuwania czerwonych oczu z archiwum. :)

    Optymalna praca to przeszukawanie wszystkich plików w podfolderach i usunięcie
    tego automatem. Gdyby jeszcze pokazywał, które zdjęcia i jakie obszary zmienia
    to byłoby świetnie.

    Jest coś takiego prostego i uniwersalnego?

  • 2. Data: 2010-08-31 18:05:15
    Temat: Re: Usuwanie czerwonych oczu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@k...pl pisze:
> [...]
    > to byłoby świetnie.
    >
    > Jest coś takiego prostego i uniwersalnego?

    ROTFL

    I czego jeszcze chcesz? Żeby automatycznie podpisywał, kto jest na zdjęciu?

  • 3. Data: 2010-08-31 18:33:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 20:05:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I czego jeszcze chcesz? Żeby automatycznie podpisywał, kto jest na zdjęciu?

    W zasadzie Picasa już to robi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-08-31 18:37:37
    Od: Marek <2...@g...com>

    MSPANC Ludzie bez czerwonych oczu będą wyglądać gorzej niż z
    czerwonymi. W ogóle ludzie bez oczu wyglądają mało ciekawie.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2010-08-31 18:45:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Waldek Godel pisze:

    > W zasadzie Picasa już to robi.

    Konwersją na obraz monochromatyczny? ;->

  • 6. Data: 2010-08-31 22:48:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" 6...@l...goog
    legroups.com

    : MSPANC Ludzie bez czerwonych oczu będą wyglądać gorzej niż z
    : czerwonymi. W ogóle ludzie bez oczu wyglądają mało ciekawie.

    Ciekawie czy nie -- ale gdy wyglądają [przez okno] bez oczu,
    to nic nie widzą. :) Są algorytmy rozpoznające uśmiech, więc
    może są i takie, które automagicznie oczerniają selektywnie. :)

    Ciśnie się pod palce pytanie -- po co takie coś? :)
    Do obrobienia setek (czy tysięcy) zdjęć z oczami w kolorze krwi? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-09-01 15:54:34

    Tue, 31 Aug 2010 20:05:15 +0200, w <4c7d445b$1@news.home.net.pl>, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

    > ROTFL
    > I czego jeszcze chcesz? Żeby automatycznie podpisywał, kto jest na zdjęciu?

    Dziękuję za pomoc, ale już znalazłem :).