  • 1. Data: 2010-03-16 14:46:55
    Temat: Panoramka
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html

  • 2. Data: 2010-03-16 14:59:18
    Temat: Re: Panoramka
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html

    Te najnowsze panoramki pokazują przy okazji, że monitor jest niewystarczającym
    medium dla osiągnięcia odpowiedniego efektu. Ciekawe, czy kiedyś wróci pomysł
    tworzenia hełmów wirtualnych (z czujnikiem ruchu) dla takich celów ? Pewnie za
    rok będziemy takie panoramki podziwiać w 3D i gdyby to jeszcze zaprezentować z
    użyciem takiego hełmu można by naprawdę poczuć, że jest się w Paryżu...

    Adameck

  • 3. Data: 2010-03-16 14:59:52
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Rewelacja!

    Pieknie dzieki.

    Wlasnie znalazlem zielona zabe z gitara.

    Zastanawiam sie czy ktos ja rzeczywiscie tam umiescil czy to ktos po prostu
    wkleil dla efektu? :-)

    Polon

  • 4. Data: 2010-03-16 15:18:32
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-16 15:46, Lol pisze:
    > http://www.paris-26-gigapixels.com/index-en.html

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10582

    To kto robi jutro Warszawę albo Poznań? ;)

  • 5. Data: 2010-03-16 15:43:41
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=10582
    >
    > To kto robi jutro Warszawę albo Poznań? ;)

    Jeśli jest jeszcze do tego soft do klejenia, który został specjalnie
    zoptymalizowany do współpracy z głowicą i dostajemy panoramę "z automatu",
    to biorę ;)

    --
    Lol

  • 6. Data: 2010-03-17 06:36:09
    Od: piecia aka dracorp <x...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:59:18 +0100, Adameck napisał(a):

> [...]
    > podziwiać w 3D i gdyby to jeszcze zaprezentować z użyciem takiego hełmu
    > można by naprawdę poczuć, że jest się w Paryżu...

    Poniekąd wróciło
    http://gadzetomania.pl/2009/08/12/virtusphere-nowa-r
    zeczywistosc-
    wirtualna/

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu

  • 7. Data: 2010-03-21 14:36:23
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    Adameck wrote:

> [...]
    > użyciem takiego hełmu można by naprawdę poczuć, że jest się w Paryżu...

    Oglądacze panoramek to akurat jakiś nic nie znaczący odprysk rynku.
    Dziwi mnie natomiast, że potężny rynek gier nie spowodował powszechności takich
    urządzeń pomimo, że na różnych targach pojawiały się już 15 lat temu albo wcześniej.
    Bardzo mnie to dziwi.

  • 8. Data: 2010-03-21 22:22:26
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

> [...]
    > takich
    > urządzeń pomimo, że na różnych targach pojawiały się już 15 lat temu albo

    Tez mnie to dziwi ze w sklepach mozna znalezc okularki oferujace co najwyzej
    max 640x480 za kupe kasy (wejscie comosite zwykle), podczas gdy EVILe mialy
    wyswietlacze 1Mpix czyli rozdzielczosc jak sredni monitor juz pare lat temu.
    Pomysl trojwymiarowego obrazu przy uzyciu okularow ktore naprzemiennie
    zakrywaly oczy (ciekly krysztal) powstal juz bardzo dawno temu, widzialem
    juz wzmianki jak mialem jeszcze Amige 1200, potem to urzadzenie dzialalo a
    potem... zniklo. Cos mi sie zdaje ze kolejne pomysy na 3d znow sie znudza.

  • 9. Data: 2010-03-22 11:21:46
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "Norbert" <...@h...spam> wrote in message

    > potem... zniklo.

    Nie pamietam juz dokladnie gdzie to wyczytalem, ale z helmami wirtualnymi
    bylo calkiem podobnie do "szklannej harmonijki" wspomnianej przez
    Mickiewicza w Dziadach. Uzytkownicy po prostu wariowali, zabawki odeszly w
    zapomnienie.

  • 10. Data: 2010-03-22 16:09:56
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

> [...]
    > bylo calkiem podobnie do "szklannej harmonijki" wspomnianej przez
    > Mickiewicza w Dziadach. Uzytkownicy po prostu wariowali, zabawki odeszly w

    Mowa o tym, to jest najnowsza wersja tego wynalazku
    http://allegro.pl/item970269017_okulary_3d_revelator
    _elsa_obsluguja_kazda_gre.html

    Tylko ze to pod CRT, stery pod stare karty, systemy, teraz pewnie pod LCD
    tego sie nie odpali. A przeciez dobre LCD maja szybkie czasy ktore pozwola
    zrobic 50 FPS, po 25 na oko.