  • 1. Data: 2010-02-02 11:53:11
    Temat: Panasonic Lumix DMC-LX2 - jak go zdobyc?
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Czy ktos z Was ma pomysl gdzie mozna zdobyc nowy egzemplarz Panasonic
    Lumix DMC-LX2? W sklepach go nie ma, na Allegro jest jedna sztuka za
    1200 PLN, ale sprzedajacy nie budzi jakos mojego zaufania, a jest z
    drugiego konca Polski... Jakies inne opcje?

    pzdr. ledres

  • 2. Data: 2010-02-02 12:19:08
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-LX2 - jak go zdobyc?
    Od: "pinokio" <d...@o...pl>

    dorzucić 300 i kupić LX3 na gwarancji

  • 3. Data: 2010-02-02 12:59:56
    Od: kQr <n...@m...pl>

    pinokio pisze:
    > dorzucić 300 i kupić LX3 na gwarancji

    Opcja na "czekacza" :D Poczekac pare miesiecy do premiery LX4 i kupic
    LX3 z wyprzedaży :D

  • 4. Data: 2010-02-02 13:13:05
    Od: John Smith <u...@e...net>

    kQr napisał(a):

    > Opcja na "czekacza" :D Poczekac pare miesiecy do premiery LX4 i kupic
    > LX3 z wyprzedaży :D

    Wtedy pytanie wróci w postaci:
    "gdzie mozna zdobyc nowy egzemplarz Panasonic Lumix DMC-LX3? W sklepach
    go nie ma, na Allegro jest jedna sztuka za 1200 PLN, ale ..."
    ;-)

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2010-02-02 20:21:07
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 2 Lut, 12:53, ledres <l...@u...op.pl> wrote:
    > Witam.
    > Czy ktos z Was ma pomysl gdzie mozna zdobyc nowy egzemplarz Panasonic
    > Lumix DMC-LX2?

    http://cgi.ebay.de/Panasonic-Lumix-LX2-lx-2-schwarz-
    neu-OVP_W0QQitemZ290397885570QQcmdZViewItemQQptZDE_E
    lektronik_Computer_Foto_Camcorder_Digitalkameras_PM?
    hash=item439d101482

    pozdrawiam
    StaM

  • 6. Data: 2010-02-02 20:56:10
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Uzytkownik wrote:
    > http://cgi.ebay.de/Panasonic-Lumix-LX2-lx-2-schwarz-
    neu-OVP_W0QQitemZ290397885570QQcmdZViewItemQQptZDE_E
    lektronik_Computer_Foto_Camcorder_Digitalkameras_PM?
    hash=item439d101482

    ...tylko po co, skoro nie ma on w zasadzie zadnej z zalet LX3, a kosztuje
    sporo? Dla trybu panoramicznego? Eee.

    --
    KILu

  • 7. Data: 2010-02-02 21:29:24
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    KILu pisze:

    > ...tylko po co, skoro nie ma on w zasadzie zadnej z zalet LX3, a
    > kosztuje sporo? Dla trybu panoramicznego? Eee.

    No wlasnie ile kosztuje, bo w sklepach go nie ma, a na aukcjach tez
    nieczesto? :) Mialem nadzieje, ze bedzie kosztowal znacznie mniej niz LX3.
    A chce go, bo ma duza matryce, szeroki obiektyw, reczna regulacje
    ostrosci i ponoc robi ladne zdjecia.
    Jesli masz jakis inny typ to bardzo prosze, zreszta pytalem o to kilka
    watkow wyzej, temat "Jaki aparat kompaktowy" z 30 stycznia.
    Bardzo bylbym wdzieczny, gdyby sam KILu mi doradzil, chocby ze wzgledu
    na to, ze dobrych kilka lat temu jakas gre na PSX Ci wysylalem :)

    pzdr. ledres

  • 8. Data: 2010-02-02 23:16:14
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    ledres wrote:
> [...]
    > nieczesto? :) Mialem nadzieje, ze bedzie kosztowal znacznie mniej niz
    > LX3. A chce go, bo ma duza matryce, szeroki obiektyw, reczna regulacje

    MF (oraz PASM, choc to moim zdaniem w kompakcie zbytek - masz przeciez
    histogram, korekcje ekspozycji, czasem rozne tryby pomiaru swiatla...) ma
    wiele kompaktow, ladne zdjecia rowniez nie sa rzadkoscia, szerokiego
    obiektywu nie ma (w 16:9 masz 28 mm, ale juz w 4:3 i 3:2 "szeroki" kat
    zaczyna sie od okolic 34 mm), za to jest on jasny.

    Moj typ to FX150, skoro juz przy malych Lumixach jestesmy. Maly, szybki, z
    manualem, bardzo duza matryca i dobrym obiektywem, robiacy przyzwoite
    zdjecia, krecacy filmy w HD i kosztujacy niespelna 2/3 tego, co LX2. Malo
    sie mowi o tym modelu (swego czasu probowalem to zmienic, bez wiekszego
    efektu), a moim zdaniem jest on nad wyraz udany.

    > Bardzo bylbym wdzieczny, gdyby sam KILu mi doradzil, chocby ze wzgledu
    > na to, ze dobrych kilka lat temu jakas gre na PSX Ci wysylalem :)

    Wstyd przyznac, ale o ile Twoj nick cos mi mowi, to z konkretna sytuacja
    skojarzyc go nie moge - wybaczze! ;) Przypomnisz coz to bylo?

    --
    KILu

  • 9. Data: 2010-02-03 09:26:37
    Od: marko <b...@g...com>

    On 3 Lut, 00:16, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wstyd przyznac, ale o ile Twoj nick cos mi mowi, to z konkretna sytuacja
    > skojarzyc go nie moge - wybaczze! ;) Przypomnisz coz to bylo?

    Jak się pojawi canon G12 i będzie miał wszystko to co G11 + możliwość
    nagrywania filmów w HD to wtedy sprzedam swojego LX3 (w idealnym
    stanie ;-) póki co czekam...

    Pozdrowienia

    Marek

  • 10. Data: 2010-02-03 09:50:30
    Temat: [SPAM]
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jak się pojawi canon G12 i będzie miał wszystko to co G11 + możliwość
    > nagrywania filmów w HD to wtedy sprzedam swojego LX3 (w idealnym
    > stanie ;-) póki co czekam...

    Imho po E-PL1 G12 (G11 = $460) nie ma sensu.

    spam=on
    Jak szanowny autor wątka nie boi się używanego szampana tj. srebrnego LX3 to
    mogę sprzedać (komplet) za 1000 zł.
    spam=off

    GF1@20mm (pomijając brak IBIS) to dla mnie LX4 :)

    pozdrawiam,