  • Data: 2013-10-16 17:23:14
    Temat: Pamięć do starego laptopa IBM X40
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam takiego laptopa z 512MB pamięci: 256MB wbudowanej,
    256MB w dodatkowym (jedynym) slocie. Chcę zastąpić
    te dodatkowe 256MB pamięcią 1GB.

    Według strony:
    http://support.lenovo.com/pl_PL/product-and-parts/de
    tail.page?&LegacyDocID=MIGR-54352
    pamięć ma być taka:
    PC2700 double data rate (DDR) synchronous dynamic random access memory (DRAM)
    unbuffered small
    outline dual inline memory module (SO-DIMM)

    Znalazłem na Allegro pamięć DDR (nie DDR2), która być może pasuje:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3600250995
    Nie ma dokładniejszych opisów.

    Czy ta pamięć będzie działała z laptopem? Tak wygląda teraz
    zainstalowany moduł 256MB:
    http://piotrne.republika.pl/X40_256.jpg

    P.