  • Data: 2013-10-17 01:09:41
    Temat: Re: Pamięć do starego laptopa IBM X40
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-17 00:04, animka pisze:

    > Czyli ta pamięć dziala w laptopie?
    > Jak chcesz dołożyć to staraj sie kupić taka sama/

    Ta na zdjęciu (X40_256.jpg) działa w laptopie, a chcę kupić
    większą. Bo jest tylko jedno gniazdo, więc nie mogę
    kupić takiej samej i dołożyć... Tylko wyrzucić małą
    i włożyć dużą.

    Zaryzykowałem i kupiłem "Pamiec do laptopa Micron 1GB DDR 333".
    Według dołączonego zdjęcia, ma takie same parametry jak
    zainstalowana 256MB. Ciekawe - pamięci 256MB kosztują
    około 7 do 10 złotych, pamięci 1GB od 60 do 200 złotych...

    P.