  • Data: 2013-10-19 20:59:56
    Temat: Re: Pamięć do starego laptopa IBM X40
    Od: Boogie <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-19 10:42, ggs pisze:

    > "mappl" <n...@m...pl> wrote in message

    > Ano wlasnie , wystarczy zrezygnowac z Internetu i wymagania beda
    > wystarczajace :-)
    >
    > Po drodze czasu tych kilku lat przyszly roznej masci .NET Frameworki ,
    > coraz bardziej cięższe Flashe , wymogi samych przegladarek , playery
    > kiedys ważące 500kB a obecnie ważą 150MB itd itd
    >
    > No to teraz mamy że do kompka ktory kiedys żwawo dzialał przy 256MB RAMu
    > teraz bez 2GB RAMu nie podchodz..

    Chyba troszkę Panowie fantazjujecie. Dobrze skonfigurowany XP pociągnie
    na 256 MB płynnie Office 2007, Thunderbird i Firefox z kilkoma
    zakładkami. Żadnego messengera nie używam ale jeśli bierzecie pod uwagę
    gg to zamuli chyba każdy system. Owszem flash waży ale już dobry
    odtwarzacz mp3 prawie nic...