  • 141. Data: 2012-01-31 11:56:16
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F nabazgrał(a):

    >6 miesięcy jest na dostarczenie towaru do sklepu od momentu
    >wystąpienia ustarki a nie od daty6 zakupu :)

    Ta ustawa wprost w ogole u usterkach nie mowi tylko o niezgodnosci z
    umowa.
    A od pewnego czasu ktos odkryl ze przez 6 miesiecy od zakupu
    domniemywa sie winy tkwiacej w produkcie, czyli po tych 6 miesiacach
    to mozesz nam pan naskoczyc :-)
    Idz se pan do sadu, tam sie dowiesz ze trzeba zaplacic wpisowe, a
    potem przegrasz sprawe szybko. Chyba ze na poczatku zainwestujesz w
    adwokata, rzeczoznawce, zaplacisz ze 2000zl, my powolamy swojego,
    przegrasz pan i rachunek bedzie 5000.

    A do 6 miesiecy sprawa jest odwrotna - to my musimy powolac
    rzeczoznawce, ktory bedzie kosztowal 10x wiecej niz ten akumulator :-)

    >Po 14 dniach mają dać nowy, oddać kasę lub uzasadnić odmowę
    >naprawy/wymiany np. z powodu uszkodzenia z wimy klienta np. połamany
    >ale nie z tego powodu że przestał działać i chuj kup pan nowy :)

    No i masz watpliwosci ze przysla pismo ? Spowodowane splynieciem plyt,
    ktorego przyczyna sa: nadmierne drgania, czeste wyladowania, zle
    napiecie w instalacji, niedokonywanie wymaganych platnych przegladow
    :-)

    J.

  • 142. Data: 2012-01-31 12:00:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > I daje większą szansę odpalenia w mrozy oraz dojechania do celu w razie
    > awarii.

    Z jednej strony szczyro prawdo, z drugiej, ile razy ta rezerwa była ci potrzebna?
    Bo mnie jakoś nigdy :) A jeździłem latami z akumulatorem który miał coraz bardziej
    szczątkową pojemność (7Ah pod koniec).
    Czy warto więc dopłacać i wozic te ekstra kilogramy? No, nie wiem.

  • 143. Data: 2012-01-31 12:10:26
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> napisał(a):

    > Pomijasz istotną sprawę - pewność eksploatacji też ma swoją cenę - nie
    > zaskoczy Cię nagłym padem.

    Porozmawiaj o komforcie eksploatacji markowego akumulatora z tymi co pisali że
    padł po dwóch dniach i były problemy z reklamacją. Innemu po trzech latach
    powiedział " dziękuję za współpracę". Ile tysięcy razy ten pierwszy był gorszy
    od marketowego? A`ile razy ten drugi?

  • 144. Data: 2012-01-31 12:10:54
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    J.F nabazgrał(a):

> [...]
    > ktorego przyczyna sa: nadmierne drgania, czeste wyladowania, zle napiecie
    > w instalacji, niedokonywanie wymaganych platnych przegladow

    ciach ....

    I właśnie na tym żerują firmy że ludzią nie chce się reklamować towaru tylko
    jak te barany idą i kupują nowe :)

  • 145. Data: 2012-01-31 12:17:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 31-01-2012 o 11:43:47 Robert_J <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ja wyciągam wnioski na podstawie jednego przypadku? To chyba Ty
    > wnioskujesz biorąc pod uwagę znikomą ilość aut, w których kierowca nie
    > decyduje kiedy odpalić. Sorry, ale jaki jest odsetek aut tak cwanych, że
    > same decydują ile czekać na zakręcenie rozrusznikiem? ;-)))

    Wśród nowych całkiem sporo.

    > Dziś rano (-12, ale w nocy było ok. -15) audi zakręcił po 2-3 sekundach.
    > To ile musi być mrozu żeby trzeba było czekać 45 sekund??? Silnik
    > moczony w ciekłym azocie?

    Ta dyskusja niczego dalej nie wniesie, Ty wiesz swoje, ja też swoje
    widziałem i wiem, że w przypadku dużych mrozów utrzymujących się przez
    jakiś czas dodatkowych kilkanaście/kilkadziesiąt Ah nikomu jeszcze nie
    zaszkodziło.

    Pzdr
    TG

  • 146. Data: 2012-01-31 12:31:14
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-31 12:10, kogutek wrote:

> [...]
    > powiedział " dziękuję za współpracę". Ile tysięcy razy ten pierwszy był gorszy

    Zależy co to znaczy markowy ? Są marki i marki. Nie twierdzę, też że
    pady się nie zdarzają... pozostaje kwestia tego jaki jest to odsetek. A
    tak naprawdę najważniejsze, czyli - jakie były okoliczności i jakie
    objawy padu ? (cela, całkowity brak napięcia... czy co?). Ponadto, skąd
    wiadomo, że przyczyną padu nie mógł być niesprawny samochód ? (układ
    ładowania, duży pobór prądu na postoju itp...)

    Pomimo wieloletniej jazdy różnymi samochodami, jeszcze w żadnych
    akumulator mi nie padł.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 147. Data: 2012-01-31 12:48:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 11:49, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Było twierdzenie: czy włożyłbyś 95Ah _GDYBY_ miejsce było. Ty bez zmiany
    > kontekstu odpowiadasz, że nie będzie specjalnie cięższy.

    Nie kombinuj jak koń pod górę, ponieważ Ci to słabo wychodzi.
    Napisane jak byk: "dajmy na to takie Tico".

    > Czas najwyższy zacząć czytać i pisać ze zrozumieniem. Masz z tym ogromne
    > trudności.

    Tak, jasne. Zmieniłeś sobie kontekst wycinając z tego Tico, a teraz
    próbujesz udowadniać, że ja niby napisałem, że akumulator 95Ah
    w tej samej technologii nie będzie specjalnie cięższy. Resztę
    przy okazji też pominąłeś (tę o montażu czegokolwiek w bagażniku).
    Jakoś wszyscy wiedzą o co chodzi, tylko Ty się uparłeś na coś
    innego i jeszcze kombinujesz (teoretyzujesz), że przecież mogło
    chodzić o 3 akumulatory po 30Ah i do tego montowane niekoniecznie
    w komorze silnika, by jakoś wybrnąć z tej sytuacji.

    Masz to swoje czytanie ze zrozumieniem.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 148. Data: 2012-01-31 12:59:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bo się nagle okaże że jest permanentnie niedoładowany...

    Koń wypije powiedzmy wiadro wody, które uzupełniane jest cały czas równym,
    małym strumyczkiem wody z kranu.
    Wiadro przegniło i rolnik kupił wanne, która była uzupełniana tym samym
    strumyczkiem wody.

    Dlaczego sądzisz, ze nagle koń wypije więcej tylko dlatego, ze w wannie jest
    więcej wody niż w wiadrze?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 149. Data: 2012-01-31 13:09:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Musisz być chyba ekspertem w wyszukiwaniu tych stacji :-)

    Ja? Jak człowiek długo żyje to może trafić na różne ciekawostki.
    Zresztą skąd ta sugestia o wyszukiwaniu, skoro nie masz zielonego
    pojęcia ile razy miało to miejsce?

    > No ale opisz, co Ci ten zły Shell "zrobił" ? :-)

    A co miał zrobić? Paliwo niby zimowe (ON, tankowane regularnie
    na tej samej stacji) przy ~25 chyba (nie pamiętam dokładnie),
    a parafinka pięknie się wytrąciła i silnik się zatrzymał
    niedługo po uruchomieniu. Silnik dość typowy - vokswagenowski
    1.9 TDI z podobno podgrzewanym filtrem ;)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 150. Data: 2012-01-31 13:39:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Tuesday, January 31, 2012, 11:45:43 AM, you wrote:

    > Ależ wodzu, co wódz!

    No kurwa, ja pierdolę - ileż można?!? Siedzę na tej grupie od jej
    początku i co pół roku, max rok to samo :( A jak przypadkowo zima
    ściśnie, to juz pewny tamat "jaki akumulator kupić i dlaczego większy
    ma być niedoładowany". Porzygać się można.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl