-
51. Data: 2011-05-19 23:59:05
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-05-19 23:32, Maciek pisze:
> Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
>
>> To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia...
>
> Odpowiedzialem ogolnie, na temat wlasnych preferencji. Nie wiem, czy w 2002
> roku byly jakies nowe, niedoladowane diesle poza 1 czy 2 autami Citroena.
>
Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D
był, w dostawczakach Fiata również ztcp.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
52. Data: 2011-05-20 09:42:23
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Thu, 19 May 2011 23:59:05 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
> Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D
> był, w dostawczakach Fiata również ztcp.
Tak, racja. Byl Ducato z dieslem bez turbiny.
Bo Mercedes do samochodow osobowych przestal pakowac takie silniki chyba
jakos w okolicy 1995 roku, nie?
Co ja poradze, ze mi sie takimi milo jezdzi.
--
Maciek
-
53. Data: 2011-05-20 20:00:45
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Marcin Jan <t...@g...pl>
W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
> Do wydania jest 13000 pln
> przykładowy:
> http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm
l
>
> Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
> turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
>
> Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.
>
> Dziękuję i pozdrawiam
>
Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje
belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął
szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej
klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć
rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg.
Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
Pozdrawiam
Marcin Będkowski
-
54. Data: 2011-05-20 20:07:17
Temat: PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Marcin Jan <t...@g...pl>
W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze:
> W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
>> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
>> kupna.
>> Do wydania jest 13000 pln
>> przykładowy:
>> http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm
l
>>
>> Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
>> turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
>>
>> Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.
>>
>> Dziękuję i pozdrawiam
>>
>
> Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
> W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje
> belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął
> szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
> Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej
> klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
> elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć
> rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg.
> Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
> Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
> Pozdrawiam
> Marcin Będkowski
Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku.
Pozdrawiam
MB
-
55. Data: 2011-05-23 02:07:39
Temat: Re: PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: Andrzej <a...@w...pl>
Użytkownik Marcin Jan napisał:
> W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze:
>> W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
>>> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
>>> kupna.
>>> Do wydania jest 13000 pln
>>> przykładowy:
>>> http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm
l
>>>
>>> Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
>>> turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
>>>
>>> Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.
>>>
>>> Dziękuję i pozdrawiam
>>>
>>
>> Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
>> W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje
>> belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął
>> szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
>> Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej
>> klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
>> elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć
>> rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg.
>> Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
>> Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
>> Pozdrawiam
>> Marcin Będkowski
>
> Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku.
> Pozdrawiam
> MB
Bardzo dziękuję za wszystkie opinie, chyba jednak odpuszczę sobie ten
zakup - naczytałem się o kosmicznej awaryjności tego samochodu i to od
ludzi którzy mieli te auto od nowości, a co dopiero po 200 000km,
przynajmniej już wiem dlaczego te auta są takie tanie.
-
56. Data: 2011-05-23 08:35:51
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Od: waperr <w...@i...pl>
W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:
>
>> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?
>>
>
> Posiadam od miesiąca.
> Chwale.
> Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
> Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
> Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto
> 8,5l.
> Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
> Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
> Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
> To narazie tyle.
U mnie przy ok 200 tyś robione:
- turbina
- koło dwumasowe + sprzęgło
- paski klinowe z napinaczami i rolkami
Ogólne problemy z:
- zaciski tylne
- zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka
- zamek tylnej klapy
- korozja rantów drzwi
Do zrobienia:
- regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki
wtrysku ok 120pln/szt.
- poprawki lakiernicze (ranty drzwi)
Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze
trzyma się drogi, pakowne.
Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią.
Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale
można w miarę tanio dostać porządne.
Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok
6l/100km z klimą.
pzdr
waperr