-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not
-for-mail
From: waperr <w...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Date: Mon, 23 May 2011 08:35:51 +0200
Organization: waperr
Lines: 42
Message-ID: <ircv88$jj6$1@node2.news.atman.pl>
References: <ir18uu$p6v$1@mx1.internetia.pl> <ir19k5$72q$1@news.onet.pl>
<ir1aut$4vj$1@mx1.internetia.pl> <ir1ndq$4gk$1@mx1.internetia.pl>
Reply-To: w...@i...pl
NNTP-Posting-Host: 91.193.160.242
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1306132552 20070 91.193.160.242 (23 May 2011 06:35:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 May 2011 06:35:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <ir1ndq$4gk$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2370085
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:
>
>> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?
>>
>
> Posiadam od miesiąca.
> Chwale.
> Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
> Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
> Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto
> 8,5l.
> Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
> Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
> Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
> To narazie tyle.
U mnie przy ok 200 tyś robione:
- turbina
- koło dwumasowe + sprzęgło
- paski klinowe z napinaczami i rolkami
Ogólne problemy z:
- zaciski tylne
- zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka
- zamek tylnej klapy
- korozja rantów drzwi
Do zrobienia:
- regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki
wtrysku ok 120pln/szt.
- poprawki lakiernicze (ranty drzwi)
Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze
trzyma się drogi, pakowne.
Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią.
Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale
można w miarę tanio dostać porządne.
Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok
6l/100km z klimą.
pzdr
waperr
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst