    From: waperr <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Date: Mon, 23 May 2011 08:35:51 +0200

    W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:

    > Posiadam od miesiąca.
    > Chwale.
    > Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
    > Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
    > Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto
    > 8,5l.
    > Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
    > Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
    > Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
    > To narazie tyle.
    U mnie przy ok 200 tyś robione:
    - turbina
    - koło dwumasowe + sprzęgło
    - paski klinowe z napinaczami i rolkami
    Ogólne problemy z:
    - zaciski tylne
    - zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka
    - zamek tylnej klapy
    - korozja rantów drzwi
    Do zrobienia:
    - regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki
    wtrysku ok 120pln/szt.
    - poprawki lakiernicze (ranty drzwi)

    Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze
    trzyma się drogi, pakowne.
    Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią.

    Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale
    można w miarę tanio dostać porządne.

    Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok
    6l/100km z klimą.

    pzdr
    waperr