  • 1. Data: 2012-01-14 22:15:34
    Temat: POnK
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    Właśnie Play przysłał mi radosne pisemko:

    "Uprzejmie informujemy że z dniem 1 marca zmianie ulega regulamin oferty
    Nowy Play Online *na* *Kartę*, bla bla bla.
    Jednocześnie informujemy , że zgodnie z bla bla bla, w przypadku braku
    akceptacji zmian przedstawionych poniżej, przysługuje Państwu prawo
    wypowiedzenia umowy"
    Zatem moje zapytowywanie:
    Czy Play ma obowiązek wysyłania tych bzdetów do każdego jak leci, bez
    wnikania w szczegóły taryfy?
    Czy też w Play wszyscy pozamieniali się na głowy z kaczystami?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 2. Data: 2012-01-14 22:49:07
    Temat: Re: POnK
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wnikania w szczegóły taryfy?
    > Czy też w Play wszyscy pozamieniali się na głowy z kaczystami?

    Używam telefonów na kartę od lat, nigdy nie przysłali mi żadnego
    pisemka, jedynie teleakwizytorzy dzwonią, których odsyłam na drzewo.
    Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

  • 3. Data: 2012-01-14 22:53:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 23:49:07 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Używam telefonów na kartę od lat, nigdy nie przysłali mi żadnego
    > pisemka, jedynie teleakwizytorzy dzwonią, których odsyłam na drzewo.

    No widzisz, a są tacy do których akwizytorzy nie dzwonią mimo rejestracji.

    > Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

    Również ludzie którzy np. potrzebowali przenieść numer. Oraz ludzie którzy
    mają taką ochote. Widzę, że naprawdę usilnie usiłujesz coś udowodnić. I
    powiem że jesteś blisko. Może nie tego co usiłowałeś, ale czuję, że wkrótce
    coś udowodnisz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 4. Data: 2012-01-14 22:58:14
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Disappointed E52 owner napisał:

    > Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

    Albo ci, co chca przeniesc numer na karte,

  • 5. Data: 2012-01-14 23:43:51
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:qirza10zq6hp.dlg@lepper.institute.com...

    > No widzisz, a są tacy do których akwizytorzy nie dzwonią mimo
    > rejestracji.

    Bo nie odbierasz żadnych telefonów spoza listy, w ustawionym trybie
    paranoic? Anonimowe mam zablokowane, zadzwonili ze zwykłego numeru
    komórkowego, więc odebrałem. Zadzwonią do Ciebie w każdej sieci, jak
    tylko zauważą, że od lat używasz numeru.

> [...]
    > mają taką ochote. Widzę, że naprawdę usilnie usiłujesz coś udowodnić.
    > powiem że jesteś blisko. Może nie tego co usiłowałeś, ale czuję, że

    Ja umiem czytać, tutaj koleś mówi o numerze do netu, po co przenosić coś
    takiego?
    A ja mam ochotę nierejestrować.

  • 6. Data: 2012-01-15 00:18:25
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 14 01 2012 23:49, Disappointed E52 owner pisze:

    > Używam telefonów na kartę od lat, nigdy nie przysłali mi żadnego
    > pisemka, jedynie teleakwizytorzy dzwonią, których odsyłam na drzewo.
    > Tylko lamerzy rejestrują karty w taryfie prepaid.

    Wysil się bardziej, tego nawet nie można nazwać żenadą
    BTW Symbian 3rd to nadal dla ciebie czarna magia?

  • 7. Data: 2012-01-15 00:24:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 00:43:51 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

> [...]
    > komórkowego, więc odebrałem. Zadzwonią do Ciebie w każdej sieci, jak
    > tylko zauważą, że od lat używasz numeru.

    Używam numeru od ponad 10 lat, ciągle tego samego. I nikt nie dzwoni.
    Tylko wiesz.. ja uważnie czytam instrukcje. Nie tylko obsługi.

    > A ja mam ochotę nierejestrować.

    Wolno ci. Ale odstosunkuj się od innych. Zwłaszcza od tych co mają ochotę
    (lub potrzebę) rejestrować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 8. Data: 2012-01-15 06:33:34
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 23:53, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > powiem że jesteś blisko. Może nie tego co usiłowałeś, ale czuję, że wkrótce

    Oczywiście trochę przesadził, ale poza chęcią przeniesienia numeru
    naprawdę nie widzę sensu rejestrowania prepaida. Dawać komuś dobrowolnie
    swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

  • 9. Data: 2012-01-15 12:13:20
    Od: Michal Rolka <u...@...rolka.info>

    W dniu 01/15/2012 07:33 AM, Tomaszek pisze:

    > Oczywiście trochę przesadził, ale poza chęcią przeniesienia numeru
    > naprawdę nie widzę sensu rejestrowania prepaida. Dawać komuś dobrowolnie
    > swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

    Nie wiem, jak teraz, ale z dwa lata temu nie można było złożyć
    reklamacji w POnK bez rejestracji.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 10. Data: 2012-01-15 12:23:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 13:13:20 +0100, Michal Rolka napisał(a):

    > Nie wiem, jak teraz, ale z dwa lata temu nie można było złożyć
    > reklamacji w POnK bez rejestracji.

    10 lat temu ciężko było kupić taktaka w salonie bez rejestracji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński