  • 61. Data: 2010-05-23 16:14:55
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bartas_M5" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:htbbao$a59$1@opal.icpnet.pl...

    > Ale o co Ci chodzi?
    > Co Ciebie drażni? Że ktoś jeździ szybciej od Ciebie, potrafi ominąć korek
    > i pojechać spokojnie, swoim tempem dalej? Normalnie jak pies ogrodnika.

    Drażni mnie, że przez takie durne posty podtrzymujesz stereotyp kretyna w
    BMW.

    A już stwierdzenie "BMW to filozofia i styl życia" świadczy, że masz mocno
    nie po kolei.

  • 62. Data: 2010-05-23 16:34:09
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Po pierwsze - nie klam, twoje auto nie ma 30cm przeswitu :-)
    > Po drugie .. a sam ile zap*, ze cie zarzucilo ? :-)

    Wybacz, ala z chamami nie dyskutuję. Wystarczająco chyba już mnie dobrze
    poznałeś tu na grupie i powinieneś wiedzieć, ze nie lubię takiego tonu
    dyskusji, w której ktoś zarzuca mi kłamstwa nie wiedząc czym i jak jeżdżę,
    ale uważając, że wie lepiej ode mnie.

  • 63. Data: 2010-05-23 16:35:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Przemek V pisze:

> [...]
    > BMW.
    >
    > A już stwierdzenie "BMW to filozofia i styl życia" świadczy, że masz mocno

    Niech najpierw kupi to BMW :>

    --
    Karolek

  • 64. Data: 2010-05-23 16:35:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz

    Czyli chcesz powiedzieć, ze jak ktoś kupi BMW to czy chce czy też nie musi
    jeździć jak burak ? :D

  • 65. Data: 2010-05-23 16:37:35
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Plumpi pisze:

    > Czyli chcesz powiedzieć, ze jak ktoś kupi BMW to czy chce czy też nie
    > musi jeździć jak burak ? :D

    Nie, on chce powiedziec, ze jest zjebem w punto, ktory puszcza co jakis
    czas tanie prowokacje :P

    --
    Karolek

  • 66. Data: 2010-05-23 16:39:07
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Bartas_M5 napisał(a):

    > Nie po to kupiłem BMW żeby jeździć jak kapelusz i żeby stać w korkach.
    > BMW to filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
    > Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.

    Nie mam nic do BMW bo to dobry samochód ale jeśli to co czasem pokazują
    NIEKTÓRZY właściciele i jeszcze próbują do tego jakąś filozofię dorobić
    to już żenada.
    Masz rację - nie każdy dorósł do chamstwa, cwaniactwa i arogancji.

    Inna sprawa to to, że Twój post jest zapewne prowokacją do ciągnięcia
    tego flejma.

    --
    M.

  • 67. Data: 2010-05-23 17:07:29
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niech najpierw kupi to BMW :>

    Problem w tym, że on chyba w to wierzy. Fakt, że "Skuter komunijny to
    filozofia i styl życia" brzmi trochę słabiej ;)

  • 68. Data: 2010-05-23 17:18:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 16:34:09 +0200, Plumpi wrote:

> [...]
    >poznałeś tu na grupie i powinieneś wiedzieć, ze nie lubię takiego tonu
    >dyskusji, w której ktoś zarzuca mi kłamstwa nie wiedząc czym i jak jeżdżę,

    Mogles sie usmiechnac i napisac ze tylko troche przesadziles, ale
    wolisz brnac dalej.
    To czym niby jezdzisz i jaki masz rozmiar opon ?

    Nie ma na naszych drogach 30cm kolein, bo by 90% aut nie przejechala.
    Chyba ze masz na mysli jakies blotniste bezdroza.
    Ale plytsze sa, a na paru cm wody tez mozna sie poslizgnac.

    J.

  • 69. Data: 2010-05-23 17:50:39
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Mogles sie usmiechnac i napisac ze tylko troche przesadziles, ale
    > wolisz brnac dalej.

    To może jeszcze mam Ciebie przepraszać za Twoje chamstwo ?

    > To czym niby jezdzisz i jaki masz rozmiar opon ?

    A jakie to ma znaczenie ?

    > Nie ma na naszych drogach 30cm kolein, bo by 90% aut nie przejechala.

    Ty nie widziałeś.
    Ja miałem okazję w takie koleiny wjechać

    > Chyba ze masz na mysli jakies blotniste bezdroza.

    Nie. Asfaltową jezdnię na DK1.
    Koleiny powstały na skutek zatrzymywania się i ruszania z tego miejsca
    ciężarówek. Bezpośrednio przed skrzyżowaniem.
    Pisałem o koleinach 30-40cm, bo później podjechałem w to miejsce, żeby
    zobaczyć jak to wygląda i ocenić. Nie mierzyłem, ale na oko było to ok.
    30-40cm pomiędzy wgłębieniami, a wybrzuszeniami asfaltu.
    Prawie wszystkie osobówki jeżdżą w tym miejscu lewym pasem, a prawym
    ciężarówki. Nie wiem co mnie wtedy podkorciło, zeby zjechać idiocie
    zapierniczającemu tak na moje oko spokojnie 150km/h. Ja tam jechałem z
    prędkością ok. 70km/h. Wpadłem w najgłębszą koleinę jedną stroną samochodu
    tak, że podwoziem przejechałem po wybrzuszeniu koleiny, a koła straciły
    kontakt z asfaltem. Zarzuciło mnie i wyrzuciło z koleiny. Jakoś udało mi się
    opanować kierownicę i utrzymać tor jazdy po wybrzuszeniu koleiny. Przy tym
    rozwaliłem osłonę silnika, chlapacz oraz uszkodziłem katalizator i tłumik.
    Katalizator na szczęście tylko się lekko wgniótł, ale tłumik o mało całkiem
    się nie urwał. Jeszcze tego samego dnia musiałem jechać wymienić uszkodzony
    tłumik. Nie dało się go pospawać, ponieważ został zdeformowany. Tak więc
    chyba jesteś w stanie sobie wyobrazić jak mocno musiałem przyszorować
    podwoziem ?
    Wpakowałem się w te koleiny, bo tak jak Ty teraz nie wierzyłem, że mogą być
    aż tak głębokie. Od tamtego dnia nie zjeżdżam palantom z lewego pasa jak
    widzę na prawym koleiny, a w szczególności jak jadę DK1.

    > Ale plytsze sa, a na paru cm wody tez mozna sie poslizgnac.

    To było lato, mocno grzejące słońce i ani grama wody.

  • 70. Data: 2010-05-23 18:39:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 17:50:39 +0200, Plumpi wrote:
> [...]
    >zobaczyć jak to wygląda i ocenić. Nie mierzyłem, ale na oko było to ok.
    >30-40cm pomiędzy wgłębieniami, a wybrzuszeniami asfaltu.

    Zdjecia nie masz, miejsca i daty nie podales, marki samochodu nie
    podales, rozmiaru opon nie podalesz, a my ci mamy uwierzyc :-P

> [...]
    >tak, że podwoziem przejechałem po wybrzuszeniu koleiny, a koła straciły
    >kontakt z asfaltem. Zarzuciło mnie i wyrzuciło z koleiny.

    Czyli nie woda w koleinach byla winna ? :-P
    A ty jechales 70 lewym pasem ? Kapelusznik :-P

    J.