  • 1. Data: 2002-09-02 09:18:23
    Temat: PLC - cos wiadomo?
    Od: "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Witam,
    na stronie http://www.stoen.pl/plc_info.html już w marcu
    można było poczytać o PLC. Czas mija.
    Czy jakieś nowiny w tej sprawie ktoś ma?

    pozdrowionka
    jacek

  • 2. Data: 2002-09-02 09:34:20
    Temat: Re: PLC - cos wiadomo?
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > na stronie http://www.stoen.pl/plc_info.html już w marcu
    > można było poczytać o PLC. Czas mija.
    > Czy jakieś nowiny w tej sprawie ktoś ma?

    Malo pozytywne
    :-(

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020902/ekonomia/ekon
    omia_a_8.html

    M.

  • 3. Data: 2002-09-02 10:26:54
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...gazeta.pl>

    Jacek Placek <j...@a...neostrada.pl> napisał(a):

    > na stronie http://www.stoen.pl/plc_info.html już w marcu
    > można było poczytać o PLC. Czas mija.
    > Czy jakieś nowiny w tej sprawie ktoś ma?

    A tego próbowałeś?
    <cytat>
    Bliższych informacji udziela
    Tomasz Jerzak
    tel. 821 41 14
    email: T...@s...pl
    </cytat>
    Jest na końcu strony, do której link podałeś...

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 4. Data: 2002-09-02 14:06:00
    Od: "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "Jarek Zgoda" napisał w
    </ciach>
    > A tego próbowałeś?
    > <cytat>
    > Bliższych informacji udziela
    > Tomasz Jerzak
    > tel. 821 41 14
    > email: T...@s...pl
    > </cytat>
    > Jest na końcu strony, do której link podałeś...
    > Zdrówko
    > Jarek Zgoda

    A kolega próbował?
    Jestem raczej ciekawy wypowiedzi osób, które to testują,
    ludzi związanych z wprowadzaniem PCL itp. Coś od kuchni.

    pozdrawiam
    jacek

  • 5. Data: 2002-09-02 14:06:05
    Od: "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał w wiadomości
    </ciach>
    > Malo pozytywne
    > :-(
    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020902/ekonomia/ekon
    omia_a_8.html
    > M.

    Dzięki za link
    pozdrowionka
    jacek

  • 6. Data: 2002-09-02 21:49:04
    Od: "Artur Maśląg 'futrzak'" <f...@p...com>

    "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl> napisał:

    (...)

    > na stronie http://www.stoen.pl/plc_info.html już w marcu
    > można było poczytać o PLC. Czas mija.
    > Czy jakieś nowiny w tej sprawie ktoś ma?

    Możesz sobie darować. PLC jest niezgodne z prawem i pewnie
    nigdy nie będzie, chyba, że jakaś idiota wyda w Polsce zezwolenie.
    Na szczęście jest zbyt wiele służb, które mam nadzieję, nie pozwolą
    na idiotyczne decyzje (wojsko, lotnictwo).

  • 7. Data: 2002-09-03 08:01:33
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > na stronie http://www.stoen.pl/plc_info.html już w marcu
    > można było poczytać o PLC. Czas mija.
    > Czy jakieś nowiny w tej sprawie ktoś ma?

    Właśnie rozpoczęła się na ten temat dyskusja (02.09.02, Internet w 220V) na
    pl.comp.networking. Warto poczytać.
    A tu kilka adresów dot. wątpliwej przyszłości PLC w Polsce.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 8. Data: 2002-09-03 08:01:40
    Od: "Jacek Placek" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg 'futrzak'" napisał
    > (...)
    <ciach>
    > Możesz sobie darować. PLC jest niezgodne z prawem i pewnie
    > nigdy nie będzie,

    Z jakim prawem? Jakiego kraju? Sam widziałem w UK jak to działa.

    >chyba, że jakaś idiota wyda w Polsce zezwolenie.
    > Na szczęście jest zbyt wiele służb, które mam nadzieję, nie pozwolą
    > na idiotyczne decyzje (wojsko, lotnictwo).

    Dlaczego idiotyczne. Przybliż nam swój punkt widzenia.

    pozdrowionka
    jacek

  • 9. Data: 2002-09-03 18:04:34
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...wytnijto.mtl.pl>

    > Dlaczego idiotyczne. Przybliż nam swój punkt widzenia.

    Podpowiem Ci kilka słów które są w niezgodności z zakresem i mocami
    używanymi w PLC:
    - fale radiowe
    - służby radiowe amatorskie i profesjonalne
    - zakłócanie urządzeń radio odbiorczych

    TLZ

  • 10. Data: 2002-09-23 09:13:38
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 3 Sep 2002 08:01:40 +0000 (UTC), "Jacek Placek"
    <j...@a...neostrada.pl> wrote:

    > Z jakim prawem? Jakiego kraju? Sam widzia?em w UK jak to dzia?a.

    bo to było w UK, w USA połączenia lokalne nie są taryfikowane, co
    zmotywowało operatorów do szybkiego wdrażania xDSL-u celem odciążenia
    własnej sieci co nie zmienia faktu że w PL ciagle się ględzi i braku
    możliwości technicznych założenia czegokolwiek (nawet parchałego SDI)
    a ludzie widzą nadzeje w PLC i innych dziwnych technologiach

    Tam gdzie są kable telekomunikacyjne Internet powinien być
    udostępniany tymi kablami nie zaś dochodzi do sytuacji gdzie
    znajdujący się 50m od wyniesienia (do ktorego jest doprowadzony
    światłowód należący do operatora telekomunikacyjnego) liczą na
    podłączanie Inmternetu przy pomocy kabli zasilających.

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018