  • 1. Data: 2002-08-31 08:36:43
    Temat: Dostępność Neo+ wg. TPSA
    Od: Jarek Zgoda <j...@u...zgoda.biz>

    Na stronie www.neostrada.pl jest taki maleńki formularzyk, gdzie
    podając nr kierunkowy i nr telefonu można sobie sprawdzić, czy Neo+
    jest dostępna w centrali obsługującej ten numer. Wypełniam go i widzę
    - i własnym oczom nie wierzę - że jest dostępna. No to ja w te pędy za
    telefon i dzwonię do BOK-u, żeby się móc uszczypnąć i stwierdzić, że
    nie śnię. I co się okazuje? Śnię! Milusia paniusia milusim głosem
    podaje, że: "wiemy, że w internecie jest taka informacja i nawet nam
    techniczni mówili, że może w tym roku jeszcze będzie zakładane..."
    Ale wniosek złożyłem...

    --
    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 2. Data: 2002-09-02 07:59:15
    Temat: Re: Dostępność Neo+ wg. TPSA
    Od: "amierzej" <amierzej@no_!s_pam!!.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Zgoda" <j...@u...zgoda.biz> napisał w wiadomości
    > Na stronie www.neostrada.pl jest taki maleńki formularzyk,

    Heh
    to u mnie odwrotnie... Na stronie że nie dostępne, zostawiłem namiary i za
    kilka dni telefon, że można zakładać. A w formularzu dalej niedostępne...
    Ale za tą cenę instalacji i usługi to ja poczekam...
    Adam