  • 1. Data: 2002-08-30 15:23:02
    Temat: POLPAK, zezwolenia
    Od: "Wojciech Kyciak" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Mam do Was kilka pytań, może ktoś miał już doczynienia z tym. Bardzo
    prosiłbym o odpowiedź.

    1) Jak długo trzeba czekać na POLPAK 2 Mb/s w TPSA? Są z tym problemy? Dodam,
    że chodzi o miasto 30 tys. Może lepiej skorzystać z firm typu Supermedia?

    2) Jak długo trzeba czekać na zezwolenie na świadczenie usług
    telekomunikacyjnych (konkretnie łącza radiowe)? Ile kosztuje wyrobienie
    takiego zezwolenia? Jakie warunki trzeba spełnić?

    Jeśli ktoś odpowie na przynajmniej część tych pytań będę wdzięczny. :-)

  • 2. Data: 2002-08-31 08:35:47
    Temat: Re: POLPAK, zezwolenia
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@k...pl>

    Witam,

    > 1) Jak długo trzeba czekać na POLPAK 2 Mb/s w TPSA? Są z tym problemy?
    Dodam,
    > że chodzi o miasto 30 tys. Może lepiej skorzystać z firm typu Supermedia?

    Pochwal sie, jakie to miasto :)
    Zadzwon do TPSA, spytaj.. oni nie gryza :) Info masz na www.tpnet.pl
    3 lata temu w 50 tys miescie czekalem 3 miesiace. Tyle samo trwalo
    przeniesienie
    go do miasta 100 tys. Tyle samo trwalo zestawienie drugiego 2Mbit ;)

    > 2) Jak długo trzeba czekać na zezwolenie na świadczenie usług
    > telekomunikacyjnych

    Telekomunikacyjnych ? Czy providerskich ? Bo to zupelnie inna brocha...

    >(konkretnie łącza radiowe)? Ile kosztuje wyrobienie
    > takiego zezwolenia? Jakie warunki trzeba spełnić?

    Domyslam sie, ze chodzi Ci o popularny sprzet pracujacy na 2,4Ghz.
    Samo zezwolenie nie jest drogie (wykupuje sie je na 5 lat). Placisz
    natomiast
    coroczny haracz w zaleznosci od wykorzystywanego pasma. Nie pamietam
    juz ile _dokladnie_ ale na jeden access-point i dowolna liczbe klientow
    (do czasu az sprzet przestanie wyrabiac ;) wychodzi okolo 8 tys rocznie.
    Generalnie kompletnie nieoplacalny interes :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2002-08-31 08:36:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojciech Kyciak" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > 1) Jak długo trzeba czekać na POLPAK 2 Mb/s w TPSA? Są z tym problemy?

    Od miesiaca do przynajmniej 6 miesiecy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-08-31 10:30:42
    Od: "Wojciech Kyciak" <k...@g...NOSPAM.pl>

    > Pochwal sie, jakie to miasto :)

    Z tego co wiem jesteś z Wrocławia, a ja Wielkopolanin. ;-) Chodzi o Wrześnię
    30 km na południe od Gniezna. Gniezno to miasto 50 km na wschód od Poznania.
    ;-)

> [...]
    > przeniesienie
    > go do miasta 100 tys. Tyle samo trwalo zestawienie drugiego 2Mbit ;)

    To jeszcze nie tak źle.

    > Domyslam sie, ze chodzi Ci o popularny sprzet pracujacy na 2,4Ghz.

    Zgadza się.

> [...]
    > (do czasu az sprzet przestanie wyrabiac ;) wychodzi okolo 8 tys rocznie.
    > Generalnie kompletnie nieoplacalny interes :)

    Znam gorsze interesy, ale tu również nie jest zbyt ciekawie. :-(

    Dowiem się szczegółów i dziękuję Wam za pomoc.

    --
    Wojciech Kyciak, k...@g...NOSPAM.pl

  • 5. Data: 2002-09-02 09:18:17
    Od: Marcin Jarota <m...@m...szczecin.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Od miesiaca do przynajmniej 6 miesiecy.

    W Szczecinie rekord to 9 miesiecy ;) Mowili ze nie maja modemów...

    --
    \\ ~ ~ //
    ( @ @ )

  • 6. Data: 2002-09-02 09:34:27
    Od: Lukasz Trabinski <l...@w...edu.pl>

    Marcin Jarota <m...@m...szczecin.pl> wrote:

    > W Szczecinie rekord to 9 miesiecy ;) Mowili ze nie maja modemów...

    Po 9 miesiacach sie urodzily? :-)

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl

  • 7. Data: 2002-09-02 14:05:55
    Od: Marcin Jarota <m...@m...szczecin.pl>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > Po 9 miesiacach sie urodzily? :-)

    ;-)))) Ja tam nie chcialem nic sugerowac, ale .....

    --
    \\ ~ ~ //
    ( @ @ )

  • 8. Data: 2002-09-02 14:06:09
    Od: "Mr.FX" <m...@c...pl>

    [...]
> [...]
    >(do czasu az sprzet przestanie wyrabiac ;) wychodzi okolo 8 tys rocznie.
    >Generalnie kompletnie nieoplacalny interes :)

    Dz.U. Nr. 138 poz. 1162 (z 30 sierpnia 2002, tzn. z ostatniej soboty)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 9. Data: 2002-09-03 08:01:13
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Pewnego razu Mr.FX <m...@c...pl> napisał:

    > Dz.U. Nr. 138 poz. 1162 (z 30 sierpnia 2002, tzn. z ostatniej soboty)

    Jest już jakiś link?
    --
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 10. Data: 2002-09-04 19:33:08