  • 1. Data: 2002-08-29 06:14:39
    Temat: cir - obowiazek?
    Od: "chrono(X)" <k...@w...pl>

    witam. dzierzawimy lacze Polpak-T (1Mbit) juz od jakiegos roku. czy prawda
    jest ze obowiazkowa stanie sie oplata CIR, zwiazana z przepustowoscia
    gwarantowana? jezeli tak, to od kiedy? 1 wrzesnia, pazdziernika?

    roznie ludzie gadaja. tpsa milczy jak zakleta - fachowcy z infolinii
    twierdza ze nie ma obowiazku.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-29 10:47:17
    Temat: Re: cir - obowiazek?
    Od: Wojciech Bojdo/l <w...@h...pl>

    In article <akjaf1$j69$1@news.tpi.pl>, chrono(X) wrote:
> [...]
    > gwarantowana? jezeli tak, to od kiedy? 1 wrzesnia, pazdziernika?
    >
    > roznie ludzie gadaja. tpsa milczy jak zakleta - fachowcy z infolinii

    Zerknij na cenniki na www.tpsa.pl
    Osoby, ktore zakupily usluge z *nowej* oferty TPSA maja obowiazkowy CIR.
    Bylo juz chyba pare razy walkowane na grupie.

    Pozdrawiam,
    --
    Wojciech Bojdo/l
    High-Tech Consulting

  • 3. Data: 2002-08-30 08:22:07
    Od: Testify <k...@h...com.waw.pl>

    Ja czytam ta grupe od dawna i przypominam sobie tylko 2 posty, na ktore
    bylo max 5 odpowiedzi. Sam dalej nie wiem co robic. Potem moga przeciez
    zerwac umowe, a za ponowne jej podpisanie znow moga chciec oplate
    instalacyjna. Nie dziw sie zatem, ze ktos pisze na grupe z takim
    problemem... a nie tak jak sie to ostatnio zdarzalo, z traceroutami.

  • 4. Data: 2002-09-04 19:33:39
    Od: "Jaroslaw Haczyk" <h...@h...eu.org>

    Uzytkownik "Testify" <k...@h...com.waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > instalacyjna. Nie dziw sie zatem, ze ktos pisze na grupe z takim
    > problemem... a nie tak jak sie to ostatnio zdarzalo, z traceroutami.

    Zadzwoncie sobie do dyr.Sowy od Pionu Obslugi Klienta i bedziecie wiedziec.

    W skrocie-
    1. Stare umowy sa aktualne, ( zerwac zbytnio nie moga - mozna zalozyc im
    sprawe, z gory wygrana).
    2. Jesli bedziesz chcial cokolwiek zrobic(zmienic): wiekszy transfer,
    wiekszy cir, inne uslugi,
    bedziesz zmuszony do rezygnacji z starej umowy i skorzystania z nowej
    (ewentualnie zabecelowanie za "nowe" podlaczenie)