-
11. Data: 2010-01-12 20:59:44
Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:
> Dzięki za cenną informację!
> Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
> Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
> Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
> już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
> znajdując
> błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
> jeszcze
> przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
> faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
> wystawieniu
> faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
> wystawiona
> faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
> Jak dla mnie SKANDAL!
>
No to trzeba ich wziąć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli
odpowiedź na reklamację) i piemne żądanie wystawienia faktury
korygującej. A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)
-
12. Data: 2010-01-12 21:11:49
Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:
>
>> Dzięki za cenną informację!
>> Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
>> Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
>> Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
>> już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
>> znajdując
>> błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
>> jeszcze
>> przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
>> faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
>> wystawieniu
>> faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
>> wystawiona
>> faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
>> Jak dla mnie SKANDAL!
>>
>
> No to trzeba ich wziąć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli
> odpowiedź na reklamację) i piemne żądanie wystawienia faktury
> korygującej. A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)
Mi ostatnio przesłali odmowną odpowiedź na reklamację listem...
zwykłym. A żądałem odszkodowania kilkusetzłotowego. Oj, chyba zrobię
sobie stałą rentę na playu, pierwszy pozew do sądu pójdzie na dniach.
--
Liwiusz
-
13. Data: 2010-01-12 21:41:52
Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-12 22:11, Liwiusz wrote:
> Mi ostatnio przesłali odmowną odpowiedź na reklamację listem... zwykłym.
> A żądałem odszkodowania kilkusetzłotowego. Oj, chyba zrobię sobie stałą
> rentę na playu, pierwszy pozew do sądu pójdzie na dniach.
>
Już myslałem, że zwolnili tego oszczędnego :-) Ale widać, że nic się nie
zmienia...
-
14. Data: 2010-01-12 21:43:49
Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-12 22:41, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> On 2010-01-12 22:11, Liwiusz wrote:
>
>> Mi ostatnio przesłali odmowną odpowiedź na reklamację listem... zwykłym.
>> A żądałem odszkodowania kilkusetzłotowego. Oj, chyba zrobię sobie stałą
>> rentę na playu, pierwszy pozew do sądu pójdzie na dniach.
>>
>
> Już myslałem, że zwolnili tego oszczędnego :-) Ale widać, że nic się nie
> zmienia...
A myślałem, że zwolnili, bo dostałem odmowną odpowiedź na reklamację
wartości 10/30*2,00 zł (nieswiadczenie usługi za 2 zł miesięcznie przez
10 dni) listem poleconym ze zwrotką :-) Następna taka sama reklamacja
została niedawno załatwiona pozytywnie, więc pomyślałm, że sie uczą :P
-
15. Data: 2010-01-13 02:42:24
Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
news:hiins1$8e0$1@news.onet.pl...
> On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:
>
>> Dzięki za cenną informację!
>> Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
>> Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
>> Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
>> już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
>> znajdując
>> błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
>> jeszcze
>> przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
>> faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
>> wystawieniu
>> faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
>> wystawiona
>> faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
>> Jak dla mnie SKANDAL!
>
> No to trzeba ich wziąć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli
> odpowiedź na reklamację) i piemne żądanie wystawienia faktury korygującej.
> A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)
Ale o co się właściwie bić? Czemu tą fakturę chcecie korygować?