eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY Fresh - bledy w taryfikacjiRe: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Date: Tue, 12 Jan 2010 21:59:44 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <hiins1$8e0$1@news.onet.pl>
    References: <hifter$13p$1@news.onet.pl> <X...@l...at.home>
    <d...@p...googlegroups.com>
    <hiiikh$o15$1@news.onet.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263329985 8640 62.121.118.98 (12 Jan 2010 20:59:45 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jan 2010 20:59:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.5)
    Gecko/20091204 Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <a...@c...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987156
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:

    > Dzięki za cenną informację!
    > Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
    > Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
    > Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
    > już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
    > znajdując
    > błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
    > jeszcze
    > przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
    > faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
    > wystawieniu
    > faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
    > wystawiona
    > faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
    > Jak dla mnie SKANDAL!
    >

    No to trzeba ich wziąć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli
    odpowiedź na reklamację) i piemne żądanie wystawienia faktury
    korygującej. A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: