eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY Fresh - bledy w taryfikacjiRe: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Date: Tue, 12 Jan 2010 20:42:24 -0600
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hifter$13p$1@news.onet.pl> <X...@l...at.home>
    <d...@p...googlegroups.com>
    <hiiikh$o15$1@news.onet.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    <hiins1$8e0$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263350757 21162 204.248.56.195 (13 Jan 2010 02:45:57 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 02:45:57 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hiins1$8e0$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987172
    [ ukryj nagłówki ]

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:hiins1$8e0$1@news.onet.pl...
    > On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:
    >
    >> Dzięki za cenną informację!
    >> Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
    >> Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
    >> Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
    >> już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
    >> znajdując
    >> błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
    >> jeszcze
    >> przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
    >> faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
    >> wystawieniu
    >> faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
    >> wystawiona
    >> faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
    >> Jak dla mnie SKANDAL!
    >
    > No to trzeba ich wziąć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli
    > odpowiedź na reklamację) i piemne żądanie wystawienia faktury korygującej.
    > A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)

    Ale o co się właściwie bić? Czemu tą fakturę chcecie korygować?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: