eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2010-01-11 19:16:43
    Temat: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Witam,

    Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
    play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
    ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl


  • 2. Data: 2010-01-11 19:26:27
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 11-01-2010 o 20:16:43 perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
    > play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
    > ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

    Bardzo możliwe. U mnie na początku kiedy przeszedłem na Fresha, przez hmm
    2-3 tyg istne wariacje były w taryfikacji za transfer. A miałem też
    wrażenie jakbym bak miał dziurawy :) Dopiero jak przyjrzałem się bilingowi
    www to skojarzyłem. Zadzwoniłem, pogadałem z konsultantem po ziomalsku,
    reklamacje przyjął, joł joł, jakoś po tygodniu oddali kasę.


    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."


  • 3. Data: 2010-01-11 19:27:02
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    news:hifter$13p$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
    > play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
    > ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

    A konkretniej?
    Jaki kierunek? Stacjonarny, komorkowy. inny?

    Pozdrawim
    SDD



  • 4. Data: 2010-01-11 19:56:47
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-01-11 20:27, SDD pisze:

    > A konkretniej?
    > Jaki kierunek? Stacjonarny, komorkowy. inny?

    Do TT, ktory zostal w piatek zgloszony do przeniesienia do Play.
    Przeniosa go dzis po polnocy. Problem dotyczyl 1 polaczenia, inne byly
    ok. Zauwazylem, bo mialem ok. 10 zl na koncie, czyli jakies 35 minut, a
    tyle dzisiaj na pewno nie przegadalem.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl


  • 5. Data: 2010-01-11 23:00:46
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ja za jakies 50smsow w wigilie i 50 w sylwestra wysylane hurtem razem
    nie zostalem w ogole skasowany...
    nie ma tez ich na billingach, chyba wylaczyli wowczas taryfikacje bo
    mieli ogolny problem z ich doreczeniem, niektorzy dostawali po 5 kopii
    tego samego, problem nie tylko u mnie bo u innych uzytkownikow play to
    samo...

    wiec cosik nie tak maja


  • 6. Data: 2010-01-11 23:09:44
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-01-12 00:00, sunwick pisze:
    > ja za jakies 50smsow w wigilie i 50 w sylwestra wysylane hurtem razem
    > nie zostalem w ogole skasowany...
    > nie ma tez ich na billingach, chyba wylaczyli wowczas taryfikacje bo
    > mieli ogolny problem z ich doreczeniem, niektorzy dostawali po 5 kopii
    > tego samego, problem nie tylko u mnie bo u innych uzytkownikow play to
    > samo...

    A tez tak mialem w wigilie, ze smses doszedl w wielu kopiach. Ale sie im
    sypie.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl


  • 7. Data: 2010-01-12 10:54:06
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: W <a...@o...pl>

    perszing wystukał, co następuje:

    > Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
    > play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
    > ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

    Jakiś czas temu były spore cyrki z taryfikacją data (po reklamacji zawsze
    oddawali), ale to już chyba naprawili.
    Niemniej zawsze się mogą zdażyć problemy. Polecam napisać zgłoszenie,
    zapewne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Jedyny babol to to, że zamiast kasy
    zapewne zaoferują minuty :/


  • 8. Data: 2010-01-12 15:55:40
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 12 Sty, 11:54, W <a...@o...pl> wrote:
    > perszing wystuka , co nast puje:
    >
    > > Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
    > > play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
    > > ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.
    >
    > Jaki czas temu by y spore cyrki z taryfikacj data (po reklamacji zawsze
    > oddawali), ale to ju chyba naprawili.
    > Niemniej zawsze si mog zda y problemy. Polecam napisa zg oszenie,
    > zapewne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Jedyny babol to to, e zamiast kasy
    > zapewne zaoferuj minuty :/

    Minuty zamiast zwrotu błędnie policzonej opłaty to zmora Play!

    Mamy w Play kilkanaście firmowych numerów abonamentowych
    (play fresh też ale to inna para kaloszy) i zgłaszamy duże ilości
    nieprawidłowości w taryfikacji, które zawsze
    rozpartywane są pozytywnie (przyznanie się do błędu), ale nigdy
    nie udaje się nam załatwić korekty faktury. Zawsze są proponowane
    zadośćuczynienia w formie minut. Na poczatku było OK, ale gdy
    błąd pojawia się n-ty raz (czyli nie został poprawiony w systemie)
    to zaczęło nas to wkurzać i walczymy o korekty odmawiajac tej formy
    zadośćuczynienia (minuty). Na razie bezskutecznie :(

    Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle
    może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do
    do swojego błędu?

    Ircys


  • 9. Data: 2010-01-12 19:30:24
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-12 16:55, Ircys wrote:

    > Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle
    > może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do
    > do swojego błędu?

    Można się powołać chociażby na ustawę o rachunkowości

    Art. 22. 1. Dowody księgowe powinny być rzetelne, to jest zgodne z
    rzeczywistym przebiegiem operacji gospodarczej, którą dokumentują,
    kompletne, zawierające co najmniej dane określone w art. 21,
    oraz wolne od błędów rachunkowych. Niedopuszczalne jest dokonywanie w
    dowodach księgowych wymazywania i przeróbek.
    2. Błędy w dowodach źródłowych zewnętrznych obcych i własnych moSna
    korygować jedynie przez wysłanie kontrahentowi odpowiedniego dokumentu
    zawierającego sprostowanie, wraz ze stosownym uzasadnieniem, chyba Se
    inne przepisy stanowią inaczej.


  • 10. Data: 2010-01-12 20:22:40
    Temat: Re: PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 12 Sty, 20:30, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > On 2010-01-12 16:55, Ircys wrote:
    >
    > > Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle
    > > może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do
    > > do swojego błędu?
    >
    > Można się powołać chociażby na ustawę o rachunkowości
    >
    > Art. 22. 1. Dowody księgowe powinny być rzetelne, to jest zgodne z
    > rzeczywistym przebiegiem operacji gospodarczej, którą dokumentują,
    > kompletne, zawierające co najmniej dane określone w art. 21,
    > oraz wolne od błędów rachunkowych. Niedopuszczalne jest dokonywanie w
    > dowodach księgowych wymazywania i przeróbek.
    > 2. Błędy w dowodach źródłowych zewnętrznych obcych i własnych moSna
    > korygować jedynie przez wysłanie kontrahentowi odpowiedniego dokumentu
    > zawierającego sprostowanie, wraz ze stosownym uzasadnieniem, chyba Se
    > inne przepisy stanowią inaczej.

    Dzięki za cenną informację!
    Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
    Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
    Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
    już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
    znajdując
    błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
    jeszcze
    przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
    faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
    wystawieniu
    faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
    wystawiona
    faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
    Jak dla mnie SKANDAL!

    Ircys

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: