  • 1. Data: 2010-11-05 12:51:55
    Temat: [PLAY] 1gr/sms do wszystkich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Witam,

    Mimo tego że już od pewnego czasu nie jestem w PLAY, ale dziś
    dostałem na swój numer takowego smsa, może komuś się przyda :)

    1gr za SMS do wszystkich sieci. Włącz pakiet 600 SMS kodem *111*119*1#.
    Koszty 6zł na 30 dni. Regulamin na www.playmobile.pl (nie chce mi się
    szukać, bo stronę mają okropną - ciągle jakieś błędy albo "końce
    internetu").

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2010-11-05 15:20:21
    Temat: Re: [PLAY] 1gr/sms do wszystkich
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ib0ule$c7b$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Koszty 6zł na 30 dni. Regulamin na www.playmobile.pl (nie chce mi się
    > szukać, bo stronę mają okropną - ciągle jakieś błędy albo "końce

    Ojej, a ja zmienilem taryfe na SMSy do wszystkich...

    TA

  • 3. Data: 2010-11-05 18:38:52
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 lis 2010 16:20, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ojej, a ja zmienilem taryfe na SMSy do wszystkich...

    To teraz sobie wykup za dychę darmowe w Play ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-11-06 05:21:45
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 05 Nov 2010 13:51:55 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >Koszty 6zł na 30 dni. Regulamin na www.playmobile.pl (nie chce mi się
    >szukać, bo stronę mają okropną - ciągle jakieś błędy albo "końce

    trzeba tylko pamiętać o tym że ten pakiet dostępny jest tylko w
    podstawowym freshu i w profilu internetowym

  • 5. Data: 2010-11-09 18:54:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <q...@4...com>,
    dizel <d...@N...pl> wrote:

    > trzeba tylko pamiętać o tym że ten pakiet dostępny jest tylko w
    > podstawowym freshu i w profilu internetowym

    E, to tez lipa.
    Po co ja przechodzilem na nowe profile?
    :-(
    TA

  • 6. Data: 2010-11-10 00:11:44
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 09 Nov 2010 19:54:33 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >E, to tez lipa.
    >Po co ja przechodzilem na nowe profile?

    zawsze możesz wrócić do fresha podstawowego kodem, tylko stracisz
    wszyskie pakiety i usługi trzeba odnowa aktywować

  • 7. Data: 2010-11-10 17:02:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@4...com>,
    dizel <d...@N...pl> wrote:

    > zawsze możesz wrócić do fresha podstawowego kodem, tylko stracisz
    > wszyskie pakiety i usługi trzeba odnowa aktywować

    A jest w sieci jakies miejsce gdzie sa wypisane te wszystkie kody?
    Bo na stronie Playa nawet tych zwiazanych z profilami nie moge znalezc.
    TA

  • 8. Data: 2010-11-10 17:32:53
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 10 Nov 2010 18:02:01 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >A jest w sieci jakies miejsce gdzie sa wypisane te wszystkie kody?
    >Bo na stronie Playa nawet tych zwiazanych z profilami nie moge znalezc.
    >TA

    większość kodów masz tu:
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=34985&post
    days=0&postorder=asc&start=0
    tylko trzeba patrzeć czy abo mix czy karta

  • 9. Data: 2010-11-15 13:41:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@4...com>,
    dizel <d...@N...pl> wrote:

    > większość kodów masz tu:
    > http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=34985&post
    days=0&postorder=asc&start
    > =0
    > tylko trzeba patrzeć czy abo mix czy karta

    No tak, ale to jakies starocie.
    Chcialem sprwdzic jaka w zasadzie mam wlaczona taryfe/profil, to mi
    napisalo, ze nie ma dostepu do taniego internet (czy jakos tak).

    TA

  • 10. Data: 2010-11-15 14:21:37
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 15 Nov 2010 14:41:38 +0100,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >No tak, ale to jakies starocie.
    >Chcialem sprwdzic jaka w zasadzie mam wlaczona taryfe/profil, to mi
    >napisalo, ze nie ma dostepu do taniego internet (czy jakos tak).

    Jest tam wyszczególnione jak wół sprawdzenie taryfy *111*49*1#
    Co prawda brakuje kodów do zmiany profili i kilku nowych promocji w
    play ale wszystko można znaleźć na stronie play