  • 1. Data: 2010-11-05 08:40:13
    Temat: Nokia 6650 - przywrócenie ustawień fabryczny
    Od: Johnny Bravo <p...@g...pl>

    Witam Grupowiczów,

    jestem posiadaczem Nokii 6650 fold od bardzo długiego czasu. To był mój
    telefon służbowy, który po zakończeniu jego życia w firmie przeszedł na
    mnie ;-) Chciałbym go przekazać dalej rodzinie ale zależy mi na
    przywróceniu ustawień, jakie były na nim zaraz po wyjęciu z pudełka.
    Nie chodzi o żadne soft czy hard resety, bo te pozostawiają nadal dane
    w kalendarzu i takie tam. Wiem, że jest taka możliwość przywrócenia
    "dziewiczego" stanu telefonu. Nie znam tylko kodu, jakim należy to
    zrobić. W internetcie trafiam tylko na te same informacje o hard
    resecie.

    Czy ktoś z Was zna kod przywracający te ustawienia i może się znim podzielić?

    --
    Pozdrawiam,
    Johnny Bravo, Hmmmm... Mammma