  • 11. Data: 2010-11-15 16:00:09
    Temat: Re: [PLAY] 1gr/sms do wszystkich
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@4...com>,
    dizel <d...@N...pl> wrote:

    > Jest tam wyszczególnione jak wół sprawdzenie taryfy *111*49*1#
    > Co prawda brakuje kodów do zmiany profili i kilku nowych promocji w
    > play ale wszystko można znaleźć na stronie play

    Ja znalazlem 'jak wol' - *140#
    A na stronie Playa nie dziala poprawnie wyszukiwarka.
    A polowa linkow jest do komunikatu ze doszedlem do konca internetu.

    TA

  • 12. Data: 2010-11-15 20:44:28
    Temat: Re: 1gr/sms do wszystkich
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Lis, 01:11, dizel <d...@N...pl> wrote:

    > zawsze mo esz wr ci do fresha podstawowego kodem, tylko stracisz
    > wszyskie pakiety i us ugi trzeba odnowa aktywowa

    Czy może ktoś podać jak przejść z taryfy "Play Fresh Darmowe SMSy do
    wszystkich sieci"
    na podstawowy profil, bo chcę aktywować pakiet 600 SMS-ów, ale automat
    mi
    mówi, że usługa jest dla mnie niedostępna? Podane linki jakoś nie mogą
    mnie naprowadzić..

    Ircys

  • 13. Data: 2010-11-15 21:21:09
    Od: rty <g...@t...pt>

    On Mon, 15 Nov 2010 12:44:28 -0800 (PST)
    Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > Czy może ktoś podać jak przejść z taryfy "Play Fresh Darmowe SMSy do
    > wszystkich sieci"
    > na podstawowy profil,

    *111*33*1# aktywacja profilu
    wiecej kodów na:
    http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-11-16 18:38:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <2...@t...pt>, rty <g...@t...pt> wrote:

    > *111*33*1# aktywacja profilu
    > wiecej kodów na:
    > http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm

    O, wreszcie porzadnie zrobione zestawienie.
    Dzieki.
    Tylko dlaczego na stronie Playa nie potrafia czegos takiego zrobic?

    TA

  • 15. Data: 2010-11-16 20:26:41
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Lis, 19:38, T...@s...in.the.world pisze...

    > O, wreszcie porzadnie zrobione zestawienie.
    > Tylko dlaczego na stronie Playa nie potrafia czegos takiego zrobic?

    Bo Play oprócz akcji marketingowych nic nie potrafi zrobić
    porządnie :)

    Ircys

  • 16. Data: 2011-01-06 23:11:52
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>