  • 1. Data: 2010-11-05 12:19:24
    Temat: jesli nie e72, to co?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    czesc,

    moze ktos sledzi, wie, bawil sie, czyta fora... i mi tu cos w skrocie powie.

    telefon z symbianem na pokladzie,
    jak najbardziej funkcjonalny, udany, z nowszych zabawek.
    jaki?
    mysle o e72, wydaje sie chyba najsensowniejszym modelem,
    ale może jest cos nowego, dobrze wykonanego, najchętniej bez dotykowego
    wyswietlacza,
    z innych wydań [N, C, itp]

    mialem w poprzednich latach 6630, e51, e66,
    i w czyli telefony z kazdego wydania, [po za tym n70 n95]
    i pytanie co teraz warto oglądać?

    zależy min:
    1: dobrym wykonaniu, najlepiej wlasnie coś jak E51, E66.
    2: wmiare glosnym glosniku - chce slyszec ze tel. dzwoni. tutaj obawiam sie
    e72.
    ogolnie, by nie była gorsza parametami i funkcjami niż e66. ale chyba
    wszystkie nowsze są lepsze;)

    może ktoś ma rozeznanie i doradzi coś?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2010-11-07 23:14:54
    Temat: Re: jesli nie e72, to co?:)
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Bartek <N...@p...fm> wrote:
> [...]

    > mysle o e72, wydaje sie chyba najsensowniejszym modelem,
    > ale może jest cos nowego, dobrze wykonanego, najchętniej bez dotykowego

    Za dużego wyboru nie masz... Ja sam nie wiem na co zmienić obecnie posiadaną e72
    Chyba wstrzymam się i poczekam na e7

    http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-
    e7

    --
    gs

  • 3. Data: 2010-11-08 23:31:01
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz S" <g...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Za dużego wyboru nie masz... Ja sam nie wiem na co zmienić obecnie
> [...]

    witaj,
    ... fajnie.. ale dotykowy ekran, ktorego będę unikal jak dlugo sie tylko
    da;)

    jak wrazenia z e72? co myslisz o tym telefonie z perspektywy usera? miales
    wczesniej cos eseries, do czego mozesz porownac?

    musze cos zdecydowac, mam pare modeli do wyciagniecia od operatora. i a,lbo
    wezme, cos co bede uzywal, albo wezme, sprzedam, doloze i poczekam narazie
    męcząc e66.

    jak twoim zdaniem glosnosc dzwonkow, rozmowy, slyszalnosc ciebie? jakie
    wady?

    co moze mnie zmartwic, gdy juz bede posiadczem tej sluchawki?

    --
    Pozdrawiam, Bartek