    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: PCB - pomogę 2014.02
    Date: Fri, 14 Feb 2014 16:04:43 +0100

    Zgodnie z zapowiedzią w innym wątku, pragnę stworzyć listę chętnych, którzy
    od czasu do czasu planuja zrobić
    dla siebie płytkę i mogą przy okazji wykonać też i dla innych po kosztach.
    Chętni, którzy mogą pomóc proszeni są o podanie orientacyjnego czasu, kiedy
    planują pracę.
    Myślę, że w związku z wieloma problemami natury finansowej i czasowej, ważne
    jest, abyśmy
    mogli wspólnie stworzyć coś dobrego.
    Dzięki temu będziemy mieli czas i ochotę zajmować się projektami na
    najwyższym światowym poziomie,
    miast tracić czas na jałowe dyskusje i kłótnie.
    Pieczętując niejako tę chęć zgłaszam się niniejszym jako pierwszy,
    informując,
    że mogę wykonać płytkę przy okazji mojego najbliższego projektu.
    Czas: za 2 tygodnie t.j. 28 luty
    Możliwości: jedno lub dwustronna bez metalizacji przelotek.
    Wymiar: dowolny, tak aby się zmieścił do koperty.
    Format pliku: pdf, graficzny
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar