  • 71. Data: 2012-12-04 15:05:29
    Temat: Re: PC dla rodzicow :)
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > JEsli sa bezawaryjne 99.99% to juz je lubie :)

    99.99% .. jedyne jakie widziałem ostatnio to coś na ITX z jakimś atomem na
    pokładzie ale to wynalazki :)

  • 72. Data: 2012-12-04 15:09:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > PRzy okazji, ktos mnie pouczy jak odcyfrowywac te BOXDH77KC
    > KC
    > EB
    > i inne koncowki w intelach?

    Gniazdo PCI 3 szt. 1 szt.

    Standard ATX mikro ATX
    Złącza USB wewnętrzne 8 szt. 6 szt.
    Złącza USB zewnętrzne 6 szt. 8 szt.

  • 73. Data: 2012-12-04 15:09:30
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 04.12.2012 13:48, Chris pisze:
    > Intel, awaryjność prawie zerowa.

    Fakt, Intele raczej mają dobrą renomę. Aczkolwiek też nie dla
    wszystkich będą idealne -- Intel mocno stawia na UEFI; trud-
    no też w nich o mnogość opcji konfiguracyjnych do dostrajania
    lepszych pamięci choćby, nie mówiąc już o podkręcaniu.

    Z płytami Intela jest natomiast jeden problem: nie obsługują
    mikroprocesorów AMD ;) Więc pytanie pozostaje otwarte w su-
    mie, szczególnie z mojego punktu widzenia, bo mikroprocesory
    Intela miałem/mam tylko w dwóch komputerach z nieco ponad 10,
    które przewinęły się przez moje ręce jako faktycznie "osobi-
    ste" od początku przygody z PC (*).

    -----
    (*) Dla ciekawych lista: AMD 80286-12, AMD 80386DX-40,
    AMD 80486DX4-133, AMD K5-90, AMD K6-166, AMD K6-2 300,
    AMD K6-2 450, AMD Athlon XP 2500+, AMD Athlon XP Mo-
    bile (notebook, nie pamiętam oznaczenia), Intel Core 2
    Quad (służbowy desktop), Intel Core 2 Duo (notebook),
    AMD Phenom II X3 720 (obecny główny desktop).

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 74. Data: 2012-12-04 16:46:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 4 Dec 2012 14:55:33 +0100, Chris napisał(a):

    > Przemysław Ryk nabazgrał(a):
    >
    > Kiedyś było SOYO, ABIT ... chlip .....

    ABITa akurat nie trawiłem. Soltek mi nawet paroma egzemplarzami podpasował,
    ale bez szału. :)

    [ The genius of the hole: no matter how long you spend climbing out, ]
    [ you can still fall back down in an instant. (Max Payne) ]

  • 75. Data: 2012-12-04 18:32:40
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr Misio nabazgrał(a):

    > Gniazdo PCI 3 szt. 1 szt.
    >

    > Standard ATX mikro ATX
    > Złącza USB wewnętrzne 8 szt. 6 szt.
    > Złącza USB zewnętrzne 6 szt. 8 szt.

    Dalej nie wiem, ze niby KC znaczy ATX, 3PCI i ilosc zlaczx USB? :)

  • 76. Data: 2012-12-05 08:55:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > Dalej nie wiem, ze niby KC znaczy ATX, 3PCI i ilosc zlaczx USB? :)

    http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/
    desktop-motherboards/desktop-board-dh77kc.html
    http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/
    desktop-motherboards/desktop-board-dh77df.html
    http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/
    desktop-motherboards/desktop-board-dh77eb.html

    Takie 3 tylko mamy na stanie.

  • 77. Data: 2012-12-05 11:58:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Radosław Sokół nabazgrał(a):

    > Intel, awaryjność prawie zerowa.

    Może dlatego, że zazwyczaj nie pozwala na ekstremalne eksperymenty z
    parametrami pracy zestawu.

    --
    marfi

  • 78. Data: 2012-12-05 12:01:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    marfi nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Może dlatego, że zazwyczaj nie pozwala na ekstremalne eksperymenty z
    > parametrami pracy zestawu.

    Dokładnie, dla tego jest stabilna, powiedz mi ile ludzi kupuje płytę + proca
    + .... i na dzień dobry odpala twekery, podciąga proca, pamięci itd ... 5%
    to max, reszta cieszy się że działa i ma swojego PC-ta.

  • 79. Data: 2012-12-09 20:06:28
    Temat: Re: PC dla rodzicow :) - Monitor
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale jesteś świadom tego, że starszym osobom źle pracuje się na dużych
    > ekranach? :)
    Możesz rozwinąć lub jakowaś linka? Chodzi za mną większy ekran.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 80. Data: 2012-12-10 08:45:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wowa napisa?(a):

    [...]

    > Możesz rozwinąć lub jakowaś linka? Chodzi za mną większy ekran.

    Starsze osoby, jak wynika z moich doswiadczen, nie maja problemow z
    wielkoscia ekranu ale z ich wysoka rozdzielczoscia. Idealny dla nich
    bylby ekran 24" z rozdzielczoscia 1680×1050 albo 22" z 1280×800 etc.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"