  • 61. Data: 2012-12-04 13:48:30
    Temat: Re: PC dla rodzicow :)
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Radosław Sokół nabazgrał(a):

    > Ale pojawia się też pytanie: jeżeli nie ASUS, ASRock czy
    > Gigabyte, to *co*? :)

    Intel, awaryjność prawie zerowa.

  • 62. Data: 2012-12-04 14:46:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 12:35:05 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    (ciach...)
    > Ale pojawia się też pytanie: jeżeli nie ASUS, ASRock czy
    > Gigabyte, to *co*? :)

    Kiedyś było DFI... Chlip...

    [ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna. (G. Flaubert) ]

  • 63. Data: 2012-12-04 14:55:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Dnia Tue, 04 Dec 2012 12:35:05 +0100, Radosław Sokół napisał(a):
    > (ciach...)
    > Kiedyś było DFI... Chlip...

    Kiedyś było SOYO, ABIT ... chlip .....

  • 64. Data: 2012-12-04 14:58:08
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Radosław Sokół nabazgrał(a):

    > Nie każdy ma tyle szczęścia :)

    Wyglada na to, ze obecnie z plytami jest jak z dyskami. Nie bardzo jest
    jak kierowac sie marka, ino konkretnym modelem, co juz jakis czas jest
    na rynku...

  • 65. Data: 2012-12-04 14:59:48
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Radosław Sokół nabazgrał(a):

    > Intel, awaryjność prawie zerowa.

    Chyba mnie przekonales, wydam te 50 zlotych wiecej, zwlaszcza, ze
    upatrzylem sobie intelowska plyte, co ma ilosc i rozklad laczy taki,
    jaki mi pasuje.

  • 66. Data: 2012-12-04 15:00:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > Wyglada na to, ze obecnie z plytami jest jak z dyskami. Nie bardzo jest
    > jak kierowac sie marka, ino konkretnym modelem, co juz jakis czas jest na
    > rynku...

    Też fakt, jedyne na razie bezawaryjne to INTEL-e ale nie każdyt lubi.

  • 67. Data: 2012-12-04 15:00:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr Misio nabazgrał(a):

    > Chyba mnie przekonales, wydam te 50 zlotych wiecej, zwlaszcza, ze
    > upatrzylem sobie intelowska plyte, co ma ilosc i rozklad laczy taki, jaki
    > mi pasuje.

    Jaka ??

  • 68. Data: 2012-12-04 15:01:47
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr Misio nabazgrał(a):

    > Też fakt, jedyne na razie bezawaryjne to INTEL-e ale nie każdyt lubi.

    JEsli sa bezawaryjne 99.99% to juz je lubie :)

  • 69. Data: 2012-12-04 15:03:45
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr Misio nabazgrał(a):

    > Jaka ??

    ATX, z 3 zwyklymi PCI, yyy na Z albo H77 ..............

    chwila....

    ta: BOXDH77KC

    moze byc BLK jak znajde gdy bede na kupnie.

    :)

  • 70. Data: 2012-12-04 15:05:10
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:
    > Mr Misio nabazgrał(a):

    > Jaka ??

    PRzy okazji, ktos mnie pouczy jak odcyfrowywac te BOXDH77KC

    KC

    EB

    i inne koncowki w intelach?