    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "PATRZ W LUSTERKA !MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !"
    Date: Thu, 26 May 2011 21:09:25 +0200

    W dniu 2011-05-26 20:54, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 20:41:38 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > moja próbka nie jest mała

    Ty uważasz, że Twoja próbka nie jest mała i nie znasz żadnego,
    a ja uważam, że moja próbka jest za mała, choć kilku takich znam,
    którzy mają tę lepkę na samochodzie. Biorąc po uwagę czystą
    statystykę, śmiem twierdzić, że Twoja próbka nie jest reprezentatywna,
    bądź jesteś nieświadom pewnych faktów - z racji wiary w uczciwość
    osób, które znam osobiście i mam do nich pewne zaufanie, pomijam
    możliwość kłamstwa z ich strony.

    > znaczy co w drugą stronę? cykorzą się więc są kul?

    Nie, w tę, że są to jednak motocykliści.