  • 201. Data: 2012-04-12 20:14:56
    Temat: Re: Oto jak nie-polskie sieci żerują na Polakach...
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 12 Kwi, 19:08, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomek O" <t...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:9e82c4d6-4b45-4254-a494-f87ad6cec8c2@
    l3g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
    > niż naruszenie przepisów postępowania, o których mowa w art. 188 u.p.p.s.a.
    > Wskazując na powyższe, Naczelny Sąd Administracyjny działając na podstawie
    > art. 188 u.p.p.s.a. orzekł jak w sentencji. O zwrocie kosztów postępowania
    > kasacyjnego postanowiono na podstawie art. 203 pkt 2 u.p.p.s.a. oraz § 14
    > pkt 2 lit a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 września 2002
    > roku w sprawie opłat za czynności radców prawnych oraz ponoszenia przez
    > Skarb Państwa kosztów pomocy prawnej udzielonej przez radcę prawnego
    > ustanowionego z urzędu (Dz. U. Nr 163, poz. 1349 ze zm.).

    Przeczytaj jeszcze raz z uwzględnieniem haseł: 10 minut tygodniowo, 25
    zł., kilka sztuk. Ponadto poczytaj o sprzedaży tzw. prywatnej i
    wszystko będzie jasne.

  • 202. Data: 2012-04-12 20:38:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 17:20, Tomek O pisze:

    > Bzdury powiadasz. Konkretnie jak ma się rozliczyć podatnik który
    > sprzedał kilka sztuk po 25 zł. ?

    Hm... Otwieram sobie warzywniak. Jak myślisz, kiedy powinienem
    zarejestrować DG - w momencie jego otwarcia (albo i wcześniej), czy
    dopiero w momencie pierwszej sprzedaży? Teraz już łapiesz?

    --
    Liwiusz

  • 203. Data: 2012-04-12 20:40:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 19:56, Skrypëk pisze:
> [...]
    com...

    > Ale rolnikom trzeba w końcu te przywileje zabrać a nie rozdawać następne.

    Przywilej, nie przywilej, im szybciej system się zawali, tym lepiej.

    A co do 15zł składki zdrowotnej, to zarabiający 100zł na umowie o pracę,
    czy umowie zlecenie, też płaci takie śmieszne składki, rozumiem, że w
    skrypkowej sprawiedliwości miałby do swojej pracy jeszcze dopłacać?

    --
    Liwiusz

  • 204. Data: 2012-04-12 20:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 20:14, Tomek O pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz z uwzględnieniem haseł: 10 minut tygodniowo, 25
    > zł., kilka sztuk. Ponadto poczytaj o sprzedaży tzw. prywatnej i
    > wszystko będzie jasne.

    Pierdolisz z tymi 10 minutami, nic nie rozumiesz.

    "Sprzedaż prywatna", to sprzedaż rzeczy niezakupionej w celu dalszej
    odsprzedaży. Wolna od podatku od dochodu, jeśli rzecz była używana przez
    pół roku.

    Jeśli kupisz sweter "w celu dalszej odsprzedaży" i sprzedasz go, to jest
    to prowadzenie DG, choćby trwało to 3 minuty. Ba, samo oferowanie tegoż
    swetra na sprzedaż jest już prowadzeniem DG.

    --
    Liwiusz

  • 205. Data: 2012-04-12 21:42:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Jeśli kupisz sweter "w celu dalszej odsprzedaży" i sprzedasz go, to jest
    > to prowadzenie DG, choćby trwało to 3 minuty. Ba, samo oferowanie tegoż
    > swetra na sprzedaż jest już prowadzeniem DG.

    I w dodatku od momentu nabycia tego swetra do momentu jego sprzedaży
    powinno upłynąć minimum 6 m-cy. Inaczej powinniśmy odprowadzić podatek od
    uzyskanego dochodu (nie mylić z PCC).

  • 206. Data: 2012-04-12 22:19:00
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 12 Kwi, 21:42, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> wrote:
    wiadomościnews:jm77ne$fqm$3@inews.gazeta.pl...

    >     I w dodatku od momentu nabycia tego swetra do momentu jego sprzedaży
    > powinno upłynąć minimum 6 m-cy. Inaczej powinniśmy odprowadzić podatek od
    > uzyskanego dochodu (nie mylić z PCC).

    6 miesięcy od końca miesiąca w którym nastąpiło nabycie. Takie
    definiowanie DG to właśnie takie pierdolenie dla pierdolenia.
    Poczytałem odnośnie allegro i Izba Skarbowa bodaj z Wrocławia zakupiła
    oprogramowanie do analizy serwisu pod kątem podatników unikających
    płacenia. Rozumiem że niedługo będziemy mieli ze 20 milionów firm ;)
    Jeszcze trzeba im tylko interpretacje podesłać. Składki popłyną
    szerokim łukiem jak i podatki z odsetkami. Może wiek emerytalny
    obniżą ?

  • 207. Data: 2012-04-12 22:54:35
    Od: xxx <k...@g...pl>

    W dniu 2012-04-04 19:57, xxx pisze:
    > Oto jak nasi operatorzy z nas wyciskają...i jeszcze twierdzą że 79 czy
    > 99zł za nieograniczone rozmowy to super promocja..
    > http://www.orange.at/Content.Node/tarife/tarife-ohne
    -handy/all-in-15-sim-only/

    > 1000 minut do wszystkich sieci w Austrii zamienne na 1000sms i 1000MB
    > bez telefonu za 7,50 EUR/m-c , z telefonem -15 EUR/m-c

    Ale wywołałem dyskusję polityczną:) A zobaczcie to:
    Oferta za 9 EUR/miesiąc w prepaid... 2000 minut do wszystkich sieci ,
    naliczanie minutowe, wymienne na smsy i MB. Bierzecie?
    Czy nasi operatorzy działają na rynku szejków?

  • 208. Data: 2012-04-12 22:55:12
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    com...

    > Przywilej, nie przywilej, im szybciej system się zawali, tym lepiej.

    No jak ktoś ma nasrane we łbie Korwinem, to tak będzie plótł.

  • 209. Data: 2012-04-12 23:13:27
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 12 Kwi, 22:54, xxx <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > naliczanie minutowe, wymienne na smsy i MB. Bierzecie?
    > Czy nasi operatorzy działają na rynku szejków?

    Takie dobre są oferty ponieważ tam operatorzy czują oddech
    komunikatorów internetowych instalowanych w smartphonach. W Polsce też
    każdy może zainstalować komunikator i gadać, wysyłać tekst do każdego
    z każdej sieci. Pisałem już że mam Aero2, nielimitowany internet co do
    wielkości danych ( 256 kbps ), numer stacjonarny z Actio po SIP we
    Fringu. Wszystko działa dobrze i za zerrro złotych więc polecam.

  • 210. Data: 2012-04-13 00:46:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomek O" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    Jeszcze trzeba im tylko interpretacje podesłać. Składki popłyną
    szerokim łukiem jak i podatki z odsetkami. Może wiek emerytalny

    Akcja z Allegro była już zaraz po utworzeniu Allegro. Ludzie handlowali bez
    zarejestrowanej działalności i US zaczął wyłapywać tych, którzy sprzedawali
    po więcej niż kilka sztuk towaru.
    Jeśli raz na tydzień sprzedasz buty, piłkę, sweter, rower, szachy, kubek,
    książkę i nie będa one wszystkie fabrycznie nowe, to nikt się nie przyczepi.
    Ale jak co tydzień sprzedasz jedną nową książkę, to już będziesz traktowany
    jako prowadzący księgarnię internetową. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba