    From: Szczęście I Dobrobyt <a...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Oszuści Play i Plus
    Date: Mon, 22 Apr 2013 18:32:59 +0200

    Krótko ;) i na temat: chciałem kupić internet na kartę, zamówiłem online
    w Play. Miała być umowa z modemem na 12 miesięcy za 59,90. Kurier
    przywiózł umowę na 24 miesiące, nie podpisałem. Uderzyłem do Plusa na
    LTE bez modemu na czas nieokreślony, pani kurier daje mi do podpisu
    umowę na 12 miesięcy. Kurwa, co jest do chuja wacława? To teraz norma
    wyjebać klienta, zakładając że nie czyta umowy? Oczywiście BOK-i
    operatorów udają, że zaszła pomyłka i wyślą poprawioną umowę. Jak można
    się domyśleć, żadnej skorygowanej umowy nie otrzymałem.
    --
    Dobrze nam