  • 31. Data: 2011-01-29 22:47:33
    Temat: Re: Oszukane (?) karty SDHC
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jan 2011, KK wrote:

    > Twoim problemem jest zamawianie dziadostwa.
    > Dziadostwem są produkty Adata - zawsze wolne

    Nie potwierdzam.
    Akurat najszybsza karta jaką miałem to była 4 GB AData (CF).
    Z dość umiarkowaną wartością napisu "x" na obudowie (nie
    pamiętam dokładnie, chyba "x66").
    Najszybsza na *zapis* - ale nie byłem świadom tego, że PQI
    z wielokrotnie większym "numerkiem" (bodaj "x233") na obudowie
    będzie istotnie wolniejsza, zgodziłem się ją dać bo była potrzebna
    do jakiegoś sprzętu "na wczoraj" i pomyślałem że sobie
    na szybszą wymienię.
    No comments :>

    pzdr, Gotfryd