  • 41. Data: 2009-03-03 10:32:29
    Temat: Re: Ostrzenie na oczy przy portrecie - wskazowki?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > no nikony teraz mają sporo punktów (51) rozstrzelone po całej klatce w
    > FXach są troszkębardziej skupione w centrum kadru

    Tylko że te Nikony kosztują od 4000zł w górę (D300 i wyższe modele). D90
    ma już znacznie mniej punktów AF, bo 11.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 42. Data: 2009-03-03 16:14:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <goj0vt$50o$1@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:

    > Tylko że te Nikony kosztują od 4000zł w górę (D300 i wyższe modele). D90
    > ma już znacznie mniej punktów AF, bo 11.

    No i udało mi się wyguglać w końcu (pierwszy właściwy link prowadził
    oczywiście do forum Pentaksa) i powiem, że prawie tak dobrze te pola
    rozmieścili jak w Pentaksie. A przy okazji pewnie działają odrobinkę
    lepiej ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 43. Data: 2009-03-08 15:05:53
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <gof3jo$ijg$1@atlantis.news.neostrada.pl> Arkadiusz Stopa napisał(a):

    > Takiego modelu nie ma do dziś... i to nie tylko u Canona.

    Ekhm, a 40D i 50D? IMHO są bardzo blisko ideału pod tym względem.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy