  • 21. Data: 2009-04-08 09:31:45
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:grhgtd$nuc$1@inews.gazeta.pl...
    > Miej pretensje do beznadziejnych urzędów w Polsce które krzyczą od 4 lat o
    > MPEG-4 a do tej pory nie potrafiły wymusić na sprzedawcach by nie
    > sprzedawali DVB-T MPEG-2...

    Ale jak sobie to wyobrażasz?
    Zakaz sprzedawania modeli bez mpeg-4?

    Toż to komuna jest.
    A jak ktoś takiego tunera nie potrzebuje, to też musi zapłacić za droższy
    model który go posiada?

  • 22. Data: 2009-04-08 09:33:51
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > Procent ludzi którzy kupują takie TV patrząc na dekodet DVB-T jest pewnie na
    > poziomie kilku %
    > Są inne możliwości oglądanie TV w jakości HD i nie potrzeba do tego dekodera
    > DVB-T

    zgadza się, większość ludzi nie wie co oznacza dvb-t i cyfryzacja,
    część wie, że ma być dvb-t i im wciskają co popadnie.
    ale i są tacy, którzy wydając kilka tysięcy mimo korzystania
    z kablówki lub sat woli mieć taki tuner jaki ma być.

    pawell

  • 23. Data: 2009-04-08 09:34:25
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > LOL, a to będzie przymus wykupienia dekoderów DVBT? A to przepraszam nie
    > wiedziałem.
    ty jednak jesteś debil

  • 24. Data: 2009-04-08 09:38:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    BaX pisze:

    > LOL, a to będzie przymus wykupienia dekoderów DVBT? A to przepraszam nie
    > wiedziałem.

    jeżeli pójdzie to w stronę zestawów głośnomówiących do telefonów,
    to kto wie, patrząc na likwidowany na koniec roku abonament.
    aż się boję czym go zastąpią.

    pawell

  • 25. Data: 2009-04-08 09:39:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ty jednak jesteś debil

    Sam jesteś debil jak jakość TV mierzysz miarą wbudowanego dekodera któy
    obecnie możesz sobie do kaloryfera podłaczyć.

  • 26. Data: 2009-04-08 10:02:33
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > prostota twojego rozumowania godna jest Salamona

    Bo tego Salmona cechowała prostata.

    --
    M.

  • 27. Data: 2009-04-08 11:55:09
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    Z choinki sie urwał jak mikołaj w reklamie ery ?

    90% TV reklamowanych jako dvb-t ma standard mpg-2.

    Niestety ale nie ma proszku który "wypierze nawet najtrudniejsze plamy".

  • 28. Data: 2009-04-08 14:55:31
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    > Sam jesteś debil jak jakość TV mierzysz miarą wbudowanego dekodera któy
    > obecnie możesz sobie do kaloryfera podłaczyć.
    Po wyłączeniu przekazów analogowych będzie taki przymus, no chyba, że
    znowu powiesz , że nie ma przymusu oglądania telewizji czy kupowania
    jedzenia kretynie.

  • 29. Data: 2009-04-08 15:10:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.04.2009 Wilczak <w...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > Po wyłączeniu przekazów analogowych będzie taki przymus, no chyba, że
    > znowu powiesz , że nie ma przymusu oglądania telewizji czy kupowania

    Więc teraz już mają być tylko tv o 600-800zł droższe i tylko takie z
    mpeg4? Tylko po to aby za 4 lata mogły dziać w naziemnej cyfrówce,
    gdzie tuner wtedy sobie kupię za 99zł w każdej Biedronce?
    Coś Ci się w główce poprzewracało.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 30. Data: 2009-04-08 15:48:24
    Od: gacek <g...@w...pl>

    A ja w pelni swiadomie wzialem TV z MPEG2. Zanim do trojmiasta dotrze
    jakiekolwiek dvb-t - to juz telewizor bedzie mial co najmniej 2 lata.
    Raczej trzy. Zanim oferta przeskoczy to, co dostaję z talerza - kolejne
    dwa czy trzy.

    A wtedy albo już będzie słabo świecić, albo kupię pudełko za 100-150zł.

    gacek