  • 11. Data: 2009-04-08 08:49:45
    Temat: Re: Ostrożnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Wilczak" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:49dc6455$0$29436$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Jesteś jednym z tych baranów, które dają się nabrać na krzykliwe hasła
    > "Full HD i HD Ready", które oznaczają rodzaj matrycy zadufany dupku ale
    > korzystanie z ich możliwości zależy od wielu innych czynników, których nie
    > chce mi sie wymieniać bo jesteś zbyt tępy żeby to zrozumieć.
    > Naklej sobie napis FullHD na kineskopie TV CRT i ciesz się z cyfrową
    > telewizją pajacu.

    A jednak typowy neokretynek, bez umiejętności czytania ze zrozumieniem :)

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 12. Data: 2009-04-08 09:00:04
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    > To masz pretensje do LG czy do sprzedawcy w sklepie? Bo w specu tv jest
    > chyba napisane jaki ma tuner. Jak sklep nakłamał, to masz winnego.

    prostota twojego rozumowania godna jest Salamona

  • 13. Data: 2009-04-08 09:03:10
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > A kogo to obchodzi? Zanim w PL DVB-T wejdzie do powszechnego użytku to
    > kupione lub obecnie kupowane TV będą zabytkiem albo co najwyżej
    > starocią. Obecne pokrycie kraju DVB-T jest na tyle małe, że ci którzy
    > wiedzą o co chodzi wybiorą właściwe TV, reszta ciemnej masy patrzy na
    > wielkość,cene a nie na to czy ma MPEG2 czy 4
    Rolą państwa jest właśnie nie dopuszczanie do takich sytuacji w których
    zagraniczne koncerny łupia obywateli wciskając im badziewie.

  • 14. Data: 2009-04-08 09:07:13
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podjął decyzję że kanały FTA DVB-T idą w MPEG-2 a PayTV w MPEG-4. Do
    > tego na jego polecenie minister nakazał by wszystkie telewizory HD miały
    > dekoder MPEG-4. I wszystko odbyło się bardzo szybko - decyzje,
    > zarządzenia i rynek musi się dostosować. A w Polsce jeszcze wiele
    > miesięcy będą sprzedawcy wciskać telewizory HD MPEG-2... A potem będą
    > wciskać boxy MPEG-4 albo transkodery... Cóż naród ciemny i głupi to
    > będzie bulił podwójnie. A władza równie beznadziejna i nie wprowadzi
    > stosownych przepisów jeszcze przez wiele miesiecy...
    i tym sie zgadzam w 100%

    - zarobi na badziewiu firma LG
    - zarobią pociotki polityków na dekoderach DVB-T
    - zapłacą obywatele

  • 15. Data: 2009-04-08 09:12:38
    Temat: Re: OstroĹźnie przy zakupie TV LG !!!
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał
    w wiadomości news:op.ur12xxki49y0rp@organ-5...

    > No co Ty? Chcesz, żeby władza ingerowała w WOLNY RYNEK?
    > ToĹź to socjalizm czystej wody!

    No właśnie rząd ingeruje dając ciche przyzwolenie na sprzedaż
    niekompatybilnego sprzętu a następnie daje koncesje swoim ludziom na
    produkcje dekoderów DVB-T i jest kręcenie lodów jak trzeba.
    Nikt też nie ma nic przeciwko fałszywym reklamom, że TV ma tuner do
    odbioru cyfrowej TV.

  • 16. Data: 2009-04-08 09:15:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wilczak pisze:

    > Rolą państwa jest właśnie nie dopuszczanie do takich sytuacji w których
    > zagraniczne koncerny łupia obywateli wciskając im badziewie.

    hmmm.
    w państwie gdzie prezydent o najwyższym stopniu naukowym
    nie potrafi się wypowiadać, nie potrafi się porozumieć
    z premierem i nie ma do niego komórki i takie państwo
    będzie dbało o portfel obywatela?

    p.s.
    już szykują nowy podatek ekologiczny.

    pawell

  • 17. Data: 2009-04-08 09:17:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Wilczak pisze:

> [...]
    > produkcje dekoderów DVB-T i jest kręcenie lodów jak trzeba.
    > Nikt też nie ma nic przeciwko fałszywym reklamom, że TV ma tuner do

    kto wie, może dlatego tak z tym zwlekają.

    pawell

  • 18. Data: 2009-04-08 09:26:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > korzystanie z ich możliwości zależy od wielu innych czynników, których nie
    > chce mi sie wymieniać bo jesteś zbyt tępy żeby to zrozumieć.

    Procent ludzi którzy kupują takie TV patrząc na dekodet DVB-T jest pewnie na
    poziomie kilku %
    Są inne możliwości oglądanie TV w jakości HD i nie potrzeba do tego dekodera
    DVB-T

  • 19. Data: 2009-04-08 09:28:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > i tym sie zgadzam w 100%
    >
    > - zarobi na badziewiu firma LG
    > - zarobią pociotki polityków na dekoderach DVB-T
    > - zapłacą obywatele
    LOL, a to będzie przymus wykupienia dekoderów DVBT? A to przepraszam nie
    wiedziałem.

  • 20. Data: 2009-04-08 09:30:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > trochę ma racje, mpeg2

    Temu przypałowi jak zwykle chodziło o pobrandzlowanie się terminologią.
    Po diabła go cytujesz i z kf wyciągasz?
    Niech się brandzluje w samotności.

    Kto chciał zrozumieć to zrozumiał, że nie o nazwy tu chodzi.