  • 21. Data: 2011-10-03 10:24:09
    Temat: Re: Ostra choroba lokomocyjna
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-02 11:34, masti pisze:

    > moja koleżanka kiedyś mogła jeździć tylko trabantem.
    > Wszystkie inne miały za miekkie zawieszenie i natychmiast wywoływały
    > chorobę lokomocyjną :)

    Moja żona potrafi jeździć tylko naszą primerą - a jej standardowe dość twarde
    zawieszenie zostało zmienione przez poprzedniego właścicela na jeszcze twardsze...
    Generalnie plomby wypadają na byle dziurze, ale nudności nie ma.

  • 22. Data: 2011-10-03 10:29:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-02 13:19, Olo pisze:

    > Moja córka ma chorobę lokomocyjną, przed podróżą zawsze dawaliśmy jej jakieś
    aviomariny, lokomotiv itp. Nic nie działało, rzygała dalej niż widziała (nawet jak
    kiedyś zjadła cały listek aviomarinu), w końcu ktoś poradził (znajomy znachor), aby
    na drogę zaklejać jej pępek na brzuchu zwykłym kawałkiem plastra (takiego bez
    opatrunku). Od momentu zastosowania tego dziwnego środka, rzyganie przeszło jak ręką
    odjął. Co prawda wspomina,że jest jej czasami niedobrze ale nie rzyga bez względu na
    to ile kilometrów jedzie (czy to 50 czy 500, u niej działa to również w samolocie.

    Plasterek powoduje również, że stłuczone kolano itp. magicznie przestaje boleć.
    Ale to działa głównie na dzieci.

  • 23. Data: 2011-10-03 10:39:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Polecam spróbować i nie wnikać dlaczego działa.

    Placebo.

  • 24. Data: 2011-10-03 10:42:14
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 11-10-03 08:00, Kwik pisze:

    > bo auto to Nissan Navara, no i znowu te autostrady (nie polskie ;-);
    ^^^^^^^^^^^^^

    To wszystko wyjaśnia. Też nie chciałbym być wożonym 1200km taczką
    budowlano - obornikową :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 25. Data: 2011-10-03 11:24:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kwik <k...@i...pl> writes:

    > Z tym plastrem na pepek - ciekawa sprawa, nic nie zaszkodzi sprobowac.

    Spróbuj, wielu osobom to pomaga. Trzeba przed zaklejeniem najpierw
    ścisnąć skórę wokół pępka do wewnątrz - tak, żeby po naklejeniu
    plaster był nieco naprężony.

    MJ

  • 26. Data: 2011-10-03 11:55:14
    Od: z <z...@g...pl>

    Kwik pisze:
    > Czolem,
    >
    > Mam w rodzinie przypadek ostrej choroby lokomocyjnej - rzeczona osoba
    > (dorosla, ok 50 lat) musi sie zatrzymac np. co 100km, przezywa powazne
    > torsje zoladkowe, dostaje drgawek i goraczki - ogolnie rzecz biorac
    > rozne nieciekawe historie.

    Mój przypadek nie aż tak drastyczny.
    Najlepszym dla mnie lekarstwem jest posadzenie mnie za kierownicą. :-)
    Jak jadę jako pasażer to bywa różnie.

  • 27. Data: 2011-10-03 17:48:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-10-2011 08:00, Kwik pisze:

    > - argumenty o zawieszeniu - raczej tez nietrafione bo auto to Nissan
    > Navara, no i znowu te autostrady (nie polskie ;-);

    Ooo masz, 1000+km czymś takim to chyba za kare :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-10-03 23:08:48
    Od: Olo <w...@j...cy>

    > Plasterek powoduje również, że stłuczone kolano itp. magicznie przestaje
    > boleć.
    > Ale to działa głównie na dzieci.

    Chyba nie do końca tak jest, bo nie wierzę że możesz dziecku 3 letniemu
    wmówić, iż pomoże mu na rzyganie plasterek nalepiony na pępek.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.