  • 1. Data: 2011-10-02 07:49:15
    Temat: LPG- cena
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
    Podobno do 2013 roku ma byc po 4 zł, ale jak bedzie codziennie drozał o 5
    groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...

  • 2. Data: 2011-10-02 11:36:53
    Temat: Re: LPG- cena
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 07:49, Ramzes pisze:
    > W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
    > Podobno do 2013 roku ma byc po 4 z?, ale jak bedzie codziennie droza? o 5
    > groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...

    A u mnie tylko benzyna i to 98 wzwyż :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-10-02 11:43:43
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 02-10-2011 o 07:49:15 Ramzes <j...@g...pl> napisał(a):

    > W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK

    W Gdyni, na Shellu 2,92 więc nie płacz

    Ale spoko, benzyna będzie po 5,50, jeszcze tylko tydzień, dwa.

  • 4. Data: 2011-10-02 11:45:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 11:43, MM pisze:

    > W Gdyni, na Shellu 2,92 więc nie płacz
    >
    > Ale spoko, benzyna będzie po 5,50, jeszcze tylko tydzień, dwa.

    Ale benzyna była już po ponad 5.50, tylko jakoś ostatnio coś się stało i
    była po 5.20-5.30

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-10-02 11:47:27
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 07:49, Ramzes pisze:
    > W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
    > Podobno do 2013 roku ma byc po 4 zł, ale jak bedzie codziennie drozał o 5
    > groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...
    Diesel :-) dobre żarty.
    Cena ON jest taka sama jak PB a czasem widuję wyższą, nie licząc
    problemów z nowymi dieslami (Fap, dwumasa, wtryski, turbo, cena,
    itp.)pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2011-10-02 14:00:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-02 11:47, Gabriel'wilk' pisze:
    > Diesel :-) dobre żarty.
    > Cena ON jest taka sama jak PB a czasem widuję wyższą, nie licząc
    > problemów z nowymi dieslami (Fap, dwumasa, wtryski, turbo, cena,
    > itp.)pozdrawiam

    Taa, to kup mocnego benzyniaka w salonie. Cały ten downsizing, wciskanie
    turbosprężarek i kompresorów (bądź ich kombinacji).
    Silniczki "do miasta", poniżej 1,5L pojemności, mające po 120-150KM i
    użytkownicy niedojrzali technicznie do użytkowania takowych.
    Jedyna różnica między NoPb a ON, jaka powstaje, to ta w systemie
    wtryskowym, związana z jakością paliwa. Ale wtryskiwacze benzyny również
    robią się coraz bardziej skomplikowane i wrażliwe.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-10-02 18:48:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-02 07:49, Ramzes pisze:
    > W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
    > Podobno do 2013 roku ma byc po 4 zł, ale jak bedzie codziennie drozał o 5
    > groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...

    W Gdynie w 2 tygodnie skoczylo z 2,35 na 2,71 i potem troche spadlo do
    2,67 ale to bylo ze dwa dni temu wiec pewnie znowu podskoczylo :P
    Ale zima idzie, wiec moze w tym rzecz?

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2011-10-02 21:28:26
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?> W Gdynie w 2 tygodnie skoczylo z 2,35 na 2,71 i potem troche spadlo do
    > 2,67 ale to bylo ze dwa dni temu wiec pewnie znowu podskoczylo :P
    > Ale zima idzie, wiec moze w tym rzecz?

    dokładnie, rozpoczęło sie tankowanie przydomowych zbiorników.

  • 9. Data: 2011-10-02 23:49:43
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    >W Kielcach na BP 2.79 ..SZOK
    > Podobno do 2013 roku ma byc po 4 zł, ale jak bedzie codziennie drozał o 5
    > groszy to za pol roku osiagnie ta cene... teraz tylko DIESEL ...

    Podobno ON do 2013 roku ma być po 7zł, więc na jedno wyjdzie.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 10. Data: 2011-10-03 08:44:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2011 23:49:43 +0200, =Marcos= napisał(a):

    > Podobno ON do 2013 roku ma być po 7zł, więc na jedno wyjdzie.

    No to sie zacznie - wroca auta na holzgas, a po wiejskich zagrodach bedzie
    odchodzila masowa produkcja etanolu z biomasy. Polak potrafi.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio