  • 1. Data: 2011-11-22 21:08:13
    Temat: Orange zmienił hasła jednorazowe
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    Wiem, że to nie odkrycie, że już pewnie od dawna ale ja dziś zauważyłem dziś.

    Oto w orange online hasła JEDNORAZOWE (a więc do jednorazowego użycia) zmieniły
    postać z 4FvIila5o na ciąg cyfr, po prostu jakąś liczbę. A pole do wpisania
    owego wkurzającego formą hasła jest już normalne a nie typu "hasło" czyli NIE
    maskowane.

    Ufff ile lat im dojście do tego zajęło! Brawo i dziękuję. Przypomnę, że w banku
    mogę przelać np 100 000 zl a hasło jest jak wyżej proste i przyjazne, do
    niedawna uważane przez orange za niebezpieczne - choć usługa warta była np 5zł
    :)

  • 2. Data: 2011-11-22 23:25:16
    Temat: Re: Orange zmienił hasła jednorazowe
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    mogę przelać np 100 000 zl a hasło jest jak wyżej
    > proste i przyjazne, do niedawna uważane przez orange za niebezpieczne - choć usługa

    Eeeee.
    Hasła jednorazowe uprościli ale za to aby wyświetlić sobie połączenia trzeba użyć
    hasła jednorazowego i PUK'u. !
    Żadna sieć nie stosuje takiego podwójnego zabezpieczenia.
    Poza tym do niedawna po udoskonaleniach Orange On-line, nie można było wyświetlić
    stanu konta.Wyświetlały się tylko stany pakietów.
    Stan pakietów też różnie się wyświetlał. Część pakietów rozliczana była w minutach a
    część kwotowo.(jeżeli w ogóle się stan
    wyświetlił)
    W historii doładowań niewidoczne były doładowania z bankomatu, tylko nie wiedzieć
    czemu widoczne były zakupy pakietów.
    MMS za pomocą IE 8 nie można było zapisać na lokalny dysk (sesja wygasła-spróbuj
    później.:) Firefox nawet w starej wersji działał
    dobrze.
    I szereg innych niedomagań i błędów.
    Najdziwniejsze, że przed zmianami i udoskonaleniami, Orange On-line działało w miarę
    dobrze.
    A potem każde udoskonalenie coś psuło.
    Czy programiści wdrażający nowe oprogramowanie na www, nie mogą je przed
    zainstalowaniem przetestować ?
    Ważniejszą od tych jednorazowych uproszczonych haseł jest możliwość przedłużenia
    ważności konta o 2 lata.
    Ale nie działa w roamingu (nie można wysłać SMS Start na 8002 będąc w roanimgu.) A
    można było oprócz konieczności wysłania SMS'a,
    umożliwić na www przedłużenie ważności konta. Tak jak można wielodrogowo np. kupić
    pakiety wysyłając odpowiedniego SMS'a lub krótkim
    kodem
    lub dyspozycją na Orange On-line. Brakuje też możliwości zarządzania z jednego konta
    kilkoma numerami telefonów (tak jak w Play).
    Teraz też (23.11.2011 00:20) trwają prace na Orange On-line. Ciekawe, co teraz się
    zmieni. Może wreszcie opanują ten serwis.

    pozdrowienia Piotr W.

  • 3. Data: 2011-11-24 23:39:42
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Hasła jednorazowe uprościli ale za to aby wyświetlić sobie połączenia
    > trzeba użyć hasła jednorazowego i PUK'u. !
    >[ciach]

    Zawsze wyoda z bezpieczeństwem nie szła w parze.
    Zatem WYBIERAJCIE WYGODĘ!

    Feromon

  • 4. Data: 2011-11-27 20:45:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr W." <p...@p...com> wrote in message
> [...]
    > A potem każde udoskonalenie coś psuło.
    > Czy programiści wdrażający nowe oprogramowanie na www, nie mogą je przed

    Najlepiej na Twoim komputerze, dla pewności... :-)