  • 21. Data: 2015-02-10 09:26:14
    Temat: Re: Orange - telekomuna
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-02-09, o godz. 21:17:32
    Poldek <p...@i...pl> napisał(a):

    > Ja nie mam bezpośredniego kontaktu z opiekunem. Jedyną osobą w
    > firmie, która kontaktuje się bezpośrednio z opiekunem, jest prezes
    > firmy. Na to nie mam wpływu. Dziś był kontakt ze strony opiekuna w
    > innej sprawie i przy okazji padło pytanie od tego durnego simlocka.
    > Opiekun nic nie wie na temat zdejmowania simlocków, a tym bardziej
    > bezpłatnie. Niby ma się dowiedzieć i dać znać. Czas płynie.

    Znaczy się macie "d..ę" a nie opiekuna biznesowego. Widać że spycha
    sprawy które jemu nie przyniosą prowizji. Uderz do jego szefa. Mi na
    początku zeszłego roku zmienili opiekuna z ogarniającego się na
    kompletnego tłuka - po czterech miesiącach próby by cokolwiek zrobił
    zażądałem zmiany. Przyszedł na spotkanie ze swoim szefem bo twierdził
    że nam nieba uchylił a ja się czepiam. Następnego dnia nie był już
    naszym opiekunem - ja nie mogę sobie pozwolić by przy ~150 komórkach i
    ~40 stacjonarkach co miesiąc kłócić się o to że np. jedna faktura nie
    dotarła albo że nowe telefony są przyporządkowane nie do tego konta do
    którego powinny tylko do losowo wybranego. Nie mam czasu na siedzenie
    dwóch dni w miesiącu na analizę tego co w tym miesiącu spieprzył
    opiekun.

    Zdrówko

  • 22. Data: 2015-02-10 14:12:10
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    animka wrote:

    > Jak sam nie umiesz zdjęć (informacje w internecie) to idź do jakiegoś
    > punktu GSM, gdzie naprawiają i sprzedają telefony i akcesoria to Ci
    > zdejmą o połowę taniej.
    > Sama byłam z telefonem (starszym już) w Hali Banacha w punkcie GSM i
    > simlocka zdjął.
    > Olewaj dziadów z Orange.

    Z Nokii 6303 nie da rady ściągnąć locka samodzielnie, przy pomocy cioci
    wyszukiwarki. W punkcie GSM kosztuje to więcej niż te 77 zł w Orange.
    Pytałem w punkcie dlaczego liczą więcej niż Orange. Odpowiedział, że w
    Orange trzeba pokazywać paragony, faktury, zaświadczenia od proboszcza.
    U niego nic nie trzeba pokazywać i dla tego jest ciut drożej.