  • 11. Data: 2016-01-04 13:18:23
    Temat: Re: Orange - normalny starter
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    news:568a5c2e$0$647$65785112@news.neostrada.pl...

    > To wiem, zagadką tylko jest to w jaki sposób działa telefon z kartą SIM
    > która nie ma przypisanego numeru?

    Loguje się do sieci i koniec. Nie zadzwonisz i do Ciebie nie zadzwonią. Może
    Internet będzie działał?
    Numer telefoniczny zostanie przypisane karcie SIM po zarejestrowaniu się do
    sieci. Nie wiem jak Orange to sobie zaplanował, czy na stronie WWW wybierasz
    sobie numer z puli numerów, czy przydzialają Ci losowo pierwszy wolny.
    Jedyna różnica jest taka, że numer najpierw płacisz, a potem dowiadujesz się
    jaki będziesz mieć numer.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-01-04 18:11:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 12:49, Trybun pisze:

    >Nie ma takich.

    Nie ma ? A Aero2, tzn ten darmowy internet ?

    Telefon jak telefon - numer mu do niczego nie potrzebny, wrecz nie zna
    numeru, bo karta sim go nie podaje.

    J.

  • 13. Data: 2016-01-04 18:19:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >powiedzmy Motorola CD160 czy Siemensa C25?
    >W 3 miejscach (kiosk, jakieś 2 saloniki typu Kolporter) powiedzieli,

    Jak koledzy pisali - numer zostanie jednak nadany.

    Ale ... ciekawi mnie jak z napieciami na tych kartach.
    Norma przewiduje 5V, 3.3V i 1.8V.
    Nowe karty ... podejrzewam ze moga byc np tylko 3.3/1.8V, a bardzo
    stare telefony tylko 5V ...

> [...]
    >w tym w systemach monitoringu osób, budynków,... "
    >Czyli co? W centralce alarmowej nie można? Niby jak to sprawdzą?

    Zadzwonia i powiedza ze jesli uzytkownik nie odpowie, to za tydzien
    wylacza :-)

    (zartuje)

    J.

  • 14. Data: 2016-01-04 21:41:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 18:11, J.F. pisze:

    > Nie ma ? A Aero2, tzn ten darmowy internet ?

    Po czym wnosisz, że nie ma? Ma, tylko nie do dzwonienia.

    PS. nie stawiaj spacji przed znakiem zapytania, jeśli nie masz <12 lat.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-01-04 21:54:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie ma ? A Aero2, tzn ten darmowy internet ?

    >Po czym wnosisz, że nie ma? Ma, tylko nie do dzwonienia.

    Do sms tez nie, wiec do czego ?
    Jakby tu sprawdzic czy ma ?

    A te numery kosztuja, wiec

    >PS. nie stawiaj spacji przed znakiem zapytania, jeśli nie masz <12
    >lat.

    Sie przyzwyczailem. I bez spacji mnie razi :-)

    J.

  • 16. Data: 2016-01-04 22:33:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 21:54, J.F. pisze:

    > Do sms tez nie, wiec do czego ?
    > Jakby tu sprawdzic czy ma ?

    Zadzwoń pod 997.

    > A te numery kosztuja, wiec

    > Sie przyzwyczailem. I bez spacji mnie razi :-)

    Nie bądź dziecinny.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-01-04 23:06:36
    Od: user <f...@f...pl>

    To prawda że Orange w nowych kartach sim zablokowała możliwość
    wyłączenia na stałe pinu ? chodzi mi głównie o karty SIM do mobilnego
    Internetu, w żaden sposób Windows 10 nie jestem w stanie wyłączyć na
    stałe pinu, po restarcie znów prosi o pin ( laptop ma wbudowany modem
    GSM ), plotki trochę to potwierdzają ale może ktoś to potwierdzi ?

    ---
    Avast.

  • 18. Data: 2016-01-04 23:07:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Sie przyzwyczailem. I bez spacji mnie razi :-)

    Nie bądź dziecinny.
    ---
    Dziadek, idź babkę rypać

  • 19. Data: 2016-01-05 09:42:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "user" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >stałe pinu, po restarcie znów prosi o pin ( laptop ma wbudowany modem
    >GSM ), plotki trochę to potwierdzają ale może ktoś to potwierdzi ?

    PIN to swego rodzaju standard, wiec pytaj w supporcie MS :-)

    J.

  • 20. Data: 2016-01-05 11:22:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 23:07, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Nie bądź dziecinny.
    > ---
    > Dziadek, idź babkę rypać

    Też byś się nauczył cytować, zamiast tylko babki rypać. Od rypania
    inteligencji nie przybywa.

    --
    Liwiusz