  • 1. Data: 2009-11-25 10:21:55
    Temat: Orange coś kombinuje z Przelewem SMS?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Wczoraj pod wieczór zleciłem wykonanie przelewu SMS.
    Przelew nie został zrealizowany do chwili obecnej.
    Zadzwoniłem na infolinię z reklamacją i dowiedziałem się że Orange ma 24
    godziny na zrealizowanie takiego przelewu.
    Sprawdziłem w aktualnym regulaminie i faktycznie: pojawiło się tam takie
    zastrzeżenie, dodane w nawiasie (w poprzedniej wersji Regulaminu go nie
    było!).
    Nie ma co, fajna "usługa ratunkowa"!
    Ktoś z pustym kontem czeka na doładowanie, nie może się nawet z nikim
    przez komórkę porozumieć, a Orange ma zamiar zlecony Przelew wykonać ze
    zwłoką 24 godzin!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-11-25 10:49:49
    Temat: Re: Orange coś kombinuje z Przelewem SMS?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Ktoś z pustym kontem czeka na doładowanie, nie może się nawet z nikim
    > przez komórkę porozumieć, a Orange ma zamiar zlecony Przelew wykonać ze
    > zwłoką 24 godzin!

    A w Play wprawdzie nie ma teleprzelewów, ale zawsze mozna wyslac SMSa klasy
    0 z prosba o kontakt - i to do wszystkich krajowych sieci, a nie tylko
    wlasnej, jak u konkurencji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-11-25 14:28:53
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Chris pisze:

> [...]
    > Sprawdziłem w aktualnym regulaminie i faktycznie: pojawiło się tam takie
    > zastrzeżenie, dodane w nawiasie (w poprzedniej wersji Regulaminu go nie

    Poprzednia wersja regulaminu, w której nie było tego zastrzeżenia,
    pochodzi z września 2007. Zastrzeżenie pojawiło się ... 10 grudnia 2007,
    prawie dwa lata temu.

    To nic innego, jak czkawka systemu. Normalnie działa w ciągu 15 minut.
    Jednak zabezpieczają się regulaminem na wypadek taki, jak Twój. Zdarza
    się - miałeś pecha.

    > Ktoś z pustym kontem czeka na doładowanie, nie może się nawet z nikim
    > przez komórkę porozumieć, a Orange ma zamiar zlecony Przelew wykonać ze
    > zwłoką 24 godzin!

    Demagogia. Ten ktoś sam jest sobie winien, skoro nie zadbał o
    wcześniejsze doładowanie konta. Jeszcze cztery lata temu w ogóle nie
    istniało coś takiego jak "usługi ratunkowe". Poza tym może jeszcze
    skorzystać z usługi:
    - kredyt (1zł na awaryjny kontakt to aż za dużo - 3 minuty gadania)
    - SMS SOS (3 darmowe SMSy w miesiącu)
    - rozmowa na koszt odbiorcy.
    To chyba sporo możliwości kontaktu w kryzysowej sytuacji.

    Marek

  • 4. Data: 2009-11-25 18:31:02
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    SDD pisze:
    > A w Play wprawdzie nie ma teleprzelewów, ale zawsze mozna wyslac SMSa klasy
    > 0 z prosba o kontakt - i to do wszystkich krajowych sieci, a nie tylko
    > wlasnej, jak u konkurencji.

    Ano testowałem, i to wiele razy. Wysyłałem to na swojego Mobilkinga,
    Heyah matki i Orange POP kolegi. Klops za każdym razem. Nic, cisza.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 5. Data: 2009-11-25 23:01:39
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 15:28:53 +0100, MarekM napisał(a):

    > To nic innego, jak czkawka systemu. Normalnie działa w ciągu 15 minut.

    Ładna mi czkawka!
    Doba minęła i przelew SMS nie poszedł!
    Co najlepsze na infolinii nawet nie potrafią powiedzieć, kiedy pójdzie!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-11-26 09:42:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Chris pisze:

    > Ładna mi czkawka!
    > Doba minęła i przelew SMS nie poszedł!
    > Co najlepsze na infolinii nawet nie potrafią powiedzieć, kiedy pójdzie!

    Widać totalna czkawka, czyli błąd. Reklamacja Cię czeka. Pierwszy raz
    zdarza Ci się, że musisz coś reklamować u operatora? Szczęściarz ;-)

    Marek

  • 7. Data: 2009-11-26 17:28:53
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 10:42:56 +0100, MarekM napisał(a):

    > Widać totalna czkawka, czyli błąd. Reklamacja Cię czeka. Pierwszy raz
    > zdarza Ci się, że musisz coś reklamować u operatora? Szczęściarz ;-)

    Problem nie w tym, że musze reklamować, tylko w tym, ze komuś obiecałem
    szybko doładować telefonu, ten ktoś czekał na to całą dobę, a ja
    obietnicy nie dotrzymałem!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-11-27 06:40:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Chris napisał(a):

    > Problem nie w tym, że musze reklamować, tylko w tym, ze komuś obiecałem
    > szybko doładować telefonu, ten ktoś czekał na to całą dobę, a ja
    > obietnicy nie dotrzymałem!

    Nauczka- nie obiecywać, jak dotrzymanie obietnicy nie od Ciebie
    zależy...

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 9. Data: 2009-11-27 09:43:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 26 Nov 2009 00:01:39 +0100, Chris napisał(a):

    > Doba minęła i przelew SMS nie poszedł!
    > Co najlepsze na infolinii nawet nie potrafią powiedzieć, kiedy pójdzie!

    Jeśli ktoś będzie miał pewna informacje, że przelewy SMS już działają to
    proszę o wiadomość.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof