  • 1. Data: 2009-11-25 08:15:53
    Temat: Autostart połączenia z internetem w HTC HD
    Od: Kijan <M...@U...com>

    Panowie, może podpowiecie gdzie mam szukać przyczyny, że HTC HD na WM6.1
    odpala mi w jakiś automatyczny sposób połączenie z internetem. Następuje
    to w odstępach 2h na zasadzie
    16:31
    18:31
    20:31
    22:32
    00:32
    Dzieje się tak od wczoraj, natomiast nic nie zmieniałem w swoim
    telefonie aby takie magiczne rzeczy się działy.

    Będę wdzięczny za podpowiedź gdzie można szukać przyczyny.

    Pozdrawiam
    Kijan.

  • 2. Data: 2009-11-25 08:32:35
    Temat: Re: Autostart połączenia z internetem w HTC HD
    Od: W <a...@o...pl>

    Kijan wystukał, co następuje:

> [...]
    > telefonie aby takie magiczne rzeczy się działy.
    >
    > Będę wdzięczny za podpowiedź gdzie można szukać przyczyny.

    Aktualizacja pogody? Synchronizacja active sync? Sprawdzanie poczty?

  • 3. Data: 2009-11-25 08:53:39
    Od: Kijan <M...@U...com>

    ędę wdzięczny za podpowiedź gdzie można szukać przyczyny.

    > Aktualizacja pogody? Synchronizacja active sync? Sprawdzanie poczty?

    Dzięki za podpowiedź, okazało się że wczoraj moja "zabawa" z dodaniem
    dodatkowego konta testowego e-mail, wymusiła sprawdzanie jego co 2h.
    Sądziłem, że nie dodało się ono do telefonu, a tu niespodzianka :)

    Pozdrawiam
    Kijan.

  • 4. Data: 2009-11-25 09:09:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 08:32:35 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Aktualizacja pogody? Synchronizacja active sync? Sprawdzanie poczty?

    A dokładną przyczyną jest to, ze tego typu urządzenia projektowane są do
    ciągłego połączenia z internetem, bo w każdym cywilizowanym kraju ryczałty
    na internet typu iplus czy blueconnect jako dodatek do abonamentu kosztują
    śmieszne pieniądze. Albo wręcz nic nie kosztują przy niektórych taryfach
    oferowanych wraz z urządzeniami.

    Poszukaj dodatku "no data" który wyłacza automatyczne zestawianie połączeń
    - ale wtedy będziesz musial za każdym razem klikać "połącz"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-11-25 13:25:24
    Od: Kijan <M...@U...com>

> [...]
    >
    > Poszukaj dodatku "no data" który wyłacza automatyczne zestawianie połączeń
    > - ale wtedy będziesz musial za każdym razem klikać "połącz"

    dzięki za info na pewno przyda się na przyszłość taki programik.

    Pozdrawiam
    kijan