    From: "Damian News" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Orange bonus na starterze
    Date: Fri, 18 Nov 2011 22:22:36 +0100

    Witam wszystkich

    Piszę na tę grupę pierwszy raz i mam nadzieję że nie zadaję pytania na które
    były setki odpowiedzi.

    Mam zamiar kupic starter Orange np. za 20 zł i jest tam bonus na starterze:
    120 zł w Orange - po 20 zł co miesiąc przez pół roku, jeżeli utrzymasz
    aktywne konto na połączenia wychodzące.

    Jak rozumienm jak doładuję 2 razy po 50 zł to połączenia wychadzące
    będę miał akurt pół roku.

    Ale jest też teraz promocja "Dwa rzy więcej": Teraz możesz wydłużyć ważność
    swojego konta na połączenia wychodzące do dwóch lat.

    Czy ta promocja też powoduje że otrzymam bonus po 20 zł przez pół roku bez
    tych dwóch doładowań po 50 zł ?

    Bojakoś nie chce mi się w to wierzyć.

    Pozdrawiam
    Damian