  • Data: 2011-11-18 22:01:15
    Temat: Re: Orange bonus na starterze
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > różnie bywa, ale racze tak, przeczytaj regulamin. JEdnakże na 99% te
    > bonusowe złotówki to konto promocyjne. to znaczy jeśli masz zamiar gadać
    > po29groszy(wariat?) to ok. NAtomiast jak będziesz chciał oszczędzać dzięki
    > pakietom, to za promocyjne złotówki nic nie kupisz. czyli jak dlamnie mają
    > one wartość mniej niż 1/3 nominału.

    > nie bardzo rozumiem, ale promocja wydłużająca termin, w żaden sposób nie
    > ingeruje we wcześniejsze. Czyli w niczym Ci nie pomoże.
    >
    > ToMasz
    >
    > PS mam nadzieje ze będziesz korzystał z pakietów, bo inaczej Orange ma
> [...]

    Może źle się wyraziłem. Kupuję starter za 20 zł przedłużam konto na 2 lata i
    przez pół roku dostanę co miesiąc 20 zł bonusu na rozmowy bo konto na
    wychodzące będę miał aktywne?.

    Na razie sie rozglądam w ofercie na pre-paida na internet i na odbieranie
    (bardzo mało gadam raczej tylko odbieram) stąd zainteresował mnie ten
    dwuletni okres wązności konta.

    Jakoś przez te pół roku bym wygadał ta kasę :)