    From: "Maciek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Date: Mon, 2 Apr 2012 11:56:28 +0200

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał
    > Niedługo wyjeżdżam do Azji, gdzie koszt rozmów powoduje podwyższone
    > ciśnienie. Chciałbym przekierować będąc jeszcze w kraju wszystkie rozmowy
    > przychodzące na pocztę głosową lub usługę "Kto dzwonił". Dzięki temu
    > byłbym w kontakcie SMSowym a połączenia przychodzące nie rujnowałyby
    > mojego budżetu. Na razie ustawiłem sobie, że przychodzą mi powiadomienia
    > mailowe o nagraniu na pocztę, więc do pełni szczęścia potrzebuję
    > przekierować wszystkie połączenia na nią.

    Nie da się. Nawet nie da się zmienić czasu, po którym nastąpi przekierowanie
    gdy nie odbierasz.

    > Jakiego kodu należy użyć by osiagnąć przekierowanie na pocztę głosową lub
    > Kto Dzwonił
    > Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

    Jeżeli wyłączysz pocztę głosową, to wtedy dopiero będzie działać usługa
    "Ktoś dzwonił".
    Jeżeli pojedziesz z włączoną pocztą, to dostaniesz sms o nagraniu nowej
    wiadomości. Jeśli wyłączysz pg, to dostaniesz sms "ktoś dzwonił".

    Ja bym chyba nagrał powitanie "Proszę się nie nagrywać ale wysłać mi
    wiadomość sms gdyż tu gdzie jestem działają tylko esy" i zabrał telefon ze
    sobą. Jeżeli nie potrafisz się powstrzymać od odebrania połączenia, to
    włączaj telefon na chwilę, kwadrans po nieparzystej a dodatkowo
    zaoszczędzisz na baterii.

    A jeżeli pod tym niezarejestrowanym numerem prowadzisz biznes, to nie rób
    cyrku i przenieś go do abo "tylko sim" na rok aby uzyskać dostęp do
    wszystkich normalnie działających usług. Bezpieczeństwo (szeroko pojęte)
    kosztuje.

    --
    M.