  • 1. Data: 2011-08-13 16:21:09
    Temat: Internet 3G podczas wyladowan atmosferycznych
    Od: gomader <g...@g...deleteit.com>

    Witam,
    Jak wam odbiera internet 3G podczas wyladowan atmosferycznych?

    Nie zrywa wam polaczen? Mozecie sie powtornie zalogowac?

    pzdr

  • 2. Data: 2011-08-14 20:16:46
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-08-13 18:21, gomader pisze:
    > Witam,
    > Jak wam odbiera internet 3G podczas wyladowan atmosferycznych?
    >
    > Nie zrywa wam polaczen? Mozecie sie powtornie zalogowac?
    >
    > pzdr

    u mnie całkiem nieźle internet 3G odbiera podczas wyładowań atmosferycznych

  • 3. Data: 2011-08-16 10:01:55
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 13 Aug 2011 18:21:09 +0200, gomader
    <g...@g...deleteit.com> wrote:

    >Witam,
    >Jak wam odbiera internet 3G podczas wyladowan atmosferycznych?
    >
    >Nie zrywa wam polaczen? Mozecie sie powtornie zalogowac?

    jak piorun p.... w BTS'a to juz sie nie do niego zalogowac!

    --
    ThinkXtra